jonny on the spot skrev:dlobbelt.... alt jeg kan si. dobbelttt.(fred og jesus jeg jar brukt lang tid på detteI)
grimfer skrev:Det samme med hjemmbrent og ublandet husholdningssaft 50/50jonny on the spot skrev:dlobbelt.... alt jeg kan si. dobbelttt.(fred og jesus jeg jar brukt lang tid på detteI)![]()
![]()
Er det artig-brus inne i bildet her eller?
Her blir det konsumert litt alkohyler...
Kveldens leksjon: Vikingfjord og Bomba blir særdeles klissete søtt søl som ikke smaker nevneverdig godt.
Hyperion skrev:djezez, mente å erindre når jeg kom hjem i natt at jeg gikk inn her for å se meg litt rundt, men at dette ble resultatet er jo helt fantastisk. Se en trippel t i dobbeltgrimfer skrev:Det samme med hjemmbrent og ublandet husholdningssaft 50/50jonny on the spot skrev:dlobbelt.... alt jeg kan si. dobbelttt.(fred og jesus jeg jar brukt lang tid på detteI)![]()
![]()
Kveldens leksjon: Vikingfjord og Bomba blir særdeles klissete søtt søl som ikke smaker nevneverdig godt.
jonny on the spot skrev:Hyperion skrev:djezez, mente å erindre når jeg kom hjem i natt at jeg gikk inn her for å se meg litt rundt, men at dette ble resultatet er jo helt fantastisk. Se en trippel t i dobbeltgrimfer skrev:Det samme med hjemmbrent og ublandet husholdningssaft 50/50![]()
![]()
grimfer skrev:hehe jeg fatter å begriper ikke hvordan jeg klarer det, men det sisste halve året har jeg faktisk klart å bli fyllesyk i to-tre dager.. Hvorfor jeg drikker voksenbrus..........NEEEEEEEEEEIIIII aner ikke jegjonny on the spot skrev:Hyperion skrev: Det samme med hjemmbrent og ublandet husholdningssaft 50/50djezez, mente å erindre når jeg kom hjem i natt at jeg gikk inn her for å se meg litt rundt, men at dette ble resultatet er jo helt fantastisk. Se en trippel t i dobbeltHehe, håper du fikk sove godt!
Jeg merker et snev av angersykdom i dag. I følge tomgods og diverse her, så ble det en finfin blandingsrus her i natt, ja... 32 år gammel og like teit