TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rød Celica MK4 Tynset

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #203977  av Rømmling

det sto en mk4 parkert ved runkjøringen ved de gamle lokalene til motordepoet om søndagen. noen som vet?
frontfanger mar større typen med 2 fete sprekker og lyktene var ikke kjørt ned. noen som vet?
 #204059  av chris

Rømmling skrev:det sto en mk4 parkert ved runkjøringen ved de gamle lokalene til motordepoet om søndagen. noen som vet?
frontfanger mar større typen med 2 fete sprekker og lyktene var ikke kjørt ned. noen som vet?
Vet ikke hvem det er sin.. men jeg tror det var den samme jeg så råna opp og ned gata i Tynset lørdagskvelden/natta :)
 #204181  av Rømmling

chris skrev:
Rømmling skrev:det sto en mk4 parkert ved runkjøringen ved de gamle lokalene til motordepoet om søndagen. noen som vet?
Vet ikke hvem det er sin.. men jeg tror det var den samme jeg så råna opp og ned gata i Tynset lørdagskvelden/natta :)
var du på tynset i helga?
med mr2? var ikke ute jeg men var bare en mil unda. hadde jeg vist det var TS ute så hadde jeg vært der
 #204510  av chris

Rømmling skrev:
chris skrev:
var du på tynset i helga?
med mr2? var ikke ute jeg men var bare en mil unda. hadde jeg vist det var TS ute så hadde jeg vært der
Vi passerte lørdagskvelden i rundt 11-12 tida. Hadde vært på Autofilmessa hele lørdagen, svinga kjapt innom Tynset på tur oppover for å se på livet.. ikke at det var så mye men.. :lol:
Holdt nesten på å bli huka av purken også, etter et par rundinger midt på torget der, utenfor Kronestua :mrgreen:

#204515  av Rømmling

nesten huka inn. jøss hvordan er det du kjører da?

nei kan ikke skryte av livet på tynset nei,
hadde jeg vis du var der så skulle jeg hengt meg på noen runder.

#205206  av chris

Rømmling skrev:nesten huka inn. jøss hvordan er det du kjører da?

nei kan ikke skryte av livet på tynset nei,
hadde jeg vis du var der så skulle jeg hengt meg på noen runder.
tok noen doughnuts :D