castman skrev:jævelig irriterende når ikke disse folka svarer på mail/bestilling :S noen som har samme erfaring?Svarer de ikke på bestilling heller?? Har sendt de noen mailer med forespørsel om noen deler nå uten å få svar!
da må jeg vel handle på fensport og det blir desverre mye dyrere
Helmer skrev:Fensport er dyrere ja, men om det er noe du trenger som haster så ring de!castman skrev:jævelig irriterende når ikke disse folka svarer på mail/bestilling :S noen som har samme erfaring?Svarer de ikke på bestilling heller?? Har sendt de noen mailer med forespørsel om noen deler nå uten å få svar!
da må jeg vel handle på fensport og det blir desverre mye dyrere![]()
Å bestille fra Fensport er hvertfall uaktuelt for min del. De er jo håpløst treige!
Neemi skrev:Et godt tips for å slippe at pakkene bruker lang tid i tollen er å sende epost til ems.customer.service@posten.no. Send med Fult navn, personnummer og sporringsnummer på pakken. Så skriver du at det er greit at de legger ut for toll/mva for deg. På den måten så bruker en pakke fra statene 4-5 dager på å komme frem. Er vel ganske likt med andre som frakter posten med fly også.Helmer skrev:Fensport er dyrere ja, men om det er noe du trenger som haster så ring de!castman skrev:jævelig irriterende når ikke disse folka svarer på mail/bestilling :S noen som har samme erfaring?Svarer de ikke på bestilling heller?? Har sendt de noen mailer med forespørsel om noen deler nå uten å få svar!
da må jeg vel handle på fensport og det blir desverre mye dyrere![]()
Å bestille fra Fensport er hvertfall uaktuelt for min del. De er jo håpløst treige!
Superhyggelige og behjelpelige.
Kan varen sendes som post så går det ganske fort, om den må sendes som pakke så går frakten på ok tid, men forsinkes desverre pga innfortolling og betaling av mva+gebyrer her i Norge.