TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• manshow?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #205234  av sleeper

Noen som vet om det går ann og laste ned eppisodene fra nette? eller se de på nett tv?

jeghar ikke tv2 sebra, men kunne tenkt meg og se på de.. :roll:
 #205243  av sindrejl

sleeper skrev:Noen som vet om det går ann og laste ned eppisodene fra nette? eller se de på nett tv?

helt ærlig er det ikke så mye å se på.. så den første episoden og skammet meg over å være mann etterpå ...

#205248  av karl234

episodene skaffes lett på rett plass, men trenger konto for det :/

#205253  av Ivar

Søppelprogram.
 #205255  av arctic_celi

sindrejl skrev:
sleeper skrev:Noen som vet om det går ann og laste ned eppisodene fra nette? eller se de på nett tv?

helt ærlig er det ikke så mye å se på.. så den første episoden og skammet meg over å være mann etterpå ...
Skamme seg over å være mann?
Vel, er vel ingen grunn til å gjøre det hvis du ikke er slik selv?

men showet var helt middelmådig ja... ikke noe stort akkurat :)

#205259  av celicat23

Sammenlignet med alt annet som går på tv om dagen (realityshow i hopetall) så er det ganske forfriskende og gøy. Men det er jo, som alt annet, en kopi av ett amerikansk program (som også heter MAN SHOW). Amerikanske utgaven hadde litt høyere standard, og var litt mer show - med f.eks Jenna Jameson som viste hvordan man polerte sølvtøy. Spesielt lysestaker :-) Hihi. Og Kobe Tai (*sikle*) som demonstrerte (i undertøy) hvordan man pakker kofferten sin. Mye kvalitets underholdning der (for oss som er litt enkle av natur).
 #205265  av sindrejl

arctic_celi skrev:
sindrejl skrev:

Skamme seg over å være mann?
Vel, er vel ingen grunn til å gjøre det hvis du ikke er slik selv?

men showet var helt middelmådig ja... ikke noe stort akkurat :)
mer hvis det er sånn dem mener menn skal være, banke opp kvinnfolka og søte normale jenter er "gråmus" og stygge... helt lattis.

#205266  av Fred

Så første programmet... Ikke mye å se på nei...

#205283  av CelicaTurbo

Stiller meg enig med flere her, programmet var ikke spesiellt artig og det var igrunn litt flaut på menns vegne. Nå, programkonspetet er jo småartig og annerledes og all kudos til det, men jeg vil tro at de fleste moderne menn ikke synes at en spørrelek hvor man skal knytte bilder av jentemus til jenter som står oppstilt etter veggen fortjener noe spesielt mer enn et halvhjertet flir :lol: Det er nok mer interessant for de yngre som vorspielunderholdning, og programmet kan vel således kalles "boyshow" istedenfor (men da hørtes det med ett ganske homofilt ut :lol: )

#205289  av Kilgallon

helt greit å slå ihjel tiden med, men det går jo ok annet på tv da.

#205297  av sleeper

men er det mulig og finne det noe sted da?

#205320  av Dalan

CelicaTurbo skrev:..programmet kan vel således kalles "boyshow" istedenfor (men da hørtes det med ett ganske homofilt ut :lol: )
:shock: Nå så jeg plutselig for meg en ganske oppspilt Jack i serien "Will & Grace" :lol:

Sleeper: Du kan se de på TV2 Web-TV, men da må du betale for det da.. :?
Sist redigert av Dalan den 31 okt 2006 20:17, redigert 1 gang totalt.

#205344  av CelicaTurbo

Dalan skrev:
CelicaTurbo skrev:..programmet kan vel således kalles "boyshow" istedenfor (men da hørtes det med ett ganske homofilt ut :lol: )
:shock: Nå så jeg plutselig for meg en ganske oppspilt Jack i serien "Will & Grace" :lol:
Jack hadde nok vært en strålende programleder i Boyshow ja :D