Nå trenger jeg litt hjelp fra dere her inne. JEg var utsatt for en liten ulykke i fjord med min MR2. dette er en lang histore som jeg har lagt ut før.
Det jeg trenger hjelp av dere til er hvem jeg kan prate med i Toyota for å få dokumentert dekkdimmensjoner på 92" MR2, Jeg kjørte på lik dekkdim, foran og bak og dette er jo ikke orginalt fra toyota.
Jeg skal i retten om ikke lenge, og Markus tipset meg om at dette var noe som kunne være verdt å ta opp, når jeg nevnte dette for advokaten min så ville han at vi skulle finne ut av det.
jeg har prøvd å ringe Toyota i Moss men de er overhodet ikke behjelpelige.
hvis noen av dere har orginalpapirene på bilen så kunne dette også værdt til hjelp.
Det hadde vært fint å fått biltilsynet til å inse sine feil i denne saken
Det jeg trenger hjelp av dere til er hvem jeg kan prate med i Toyota for å få dokumentert dekkdimmensjoner på 92" MR2, Jeg kjørte på lik dekkdim, foran og bak og dette er jo ikke orginalt fra toyota.
Jeg skal i retten om ikke lenge, og Markus tipset meg om at dette var noe som kunne være verdt å ta opp, når jeg nevnte dette for advokaten min så ville han at vi skulle finne ut av det.
jeg har prøvd å ringe Toyota i Moss men de er overhodet ikke behjelpelige.
hvis noen av dere har orginalpapirene på bilen så kunne dette også værdt til hjelp.
Det hadde vært fint å fått biltilsynet til å inse sine feil i denne saken

91 MR2 gti
93 RX-7 FD
92 MR2 gti R.I.P