TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Norsk taper???

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #205645  av arctic_celi

Folk har seriøse problemer, tenke å legge ut noe slik da:

#205646  av aneriks

:roll:

#205648  av celicat23

For meg så virker det som det er en sutrete dust som syter og klager fordi han ikke har jobb, og ikke får utdelt alt på ett sølvfat. Beste råd jeg kan gi er: få deg en jobb og hold kjeft.

Gir meg assosiasjoner til narkomane og andre tapere som har valgt å ikke løfte en finger, og samtidig sitter på ræva og klager fordi ikke alle vi som gidder å jobbe bare går å gir dem alle penga våre.

#205661  av Stiansen

Enig der Celicat.. Men å legge det ut i tillegg, makan skal du lete lenge etter.

Hvis Norge er så ille, så er det vel ikke værre enn å flytte utenlands? :?

#205664  av Andy_Celica

for en tulling, istede for å sitte hjemme å syte så kan ha få fingerne ut av ræva og søke på jobb :twisted:

#205673  av Rømmling

tror han bør flytte til utlandet jeg så kan han leve på sosialen der så finner han ut at vi har det bra nå.

bo i usa uten jobb og prøv å brek foten så finner man ut at man må betale hele sykehusregnongen selv.

vi har mange goder egentlig

#205677  av angrykid

Han har nå ett poeng da. :) ett lite ett, men dog ett poeng.

Mannen påpeker standarder i Norge, ikke arbeidsledighet. Og det er _mange_ standarder i Norge som kan forbedres, med tanke på den økonomien som landet vårt har. :) f.eks veier som samtlige her inne klager over.

Men ja, han var litt blåst han fyren på måten han legger det ut på. Han poengterer jo bare at han er skuffa, ikke noe særlig mer.

#205682  av Kilgallon

Herregud at det går ann.

#205697  av sleeper

han burde prøve og fgå seg en jobb istedenfor og sitte der og syte!!!

#205798  av cameleon

Jeg synes norge topp jeg. Det eneste jeg ikke liker er de gigantbeløpene folk skatter for, som ikke går til de formålene de EGENTLIG skal gå til.

Utenom det er jeg patriot hele veien :D

#205834  av Rømmling

masse ting vi kan klage på men ser man det i en hel het så er det ikke så ille her vil nå jeg si. Ja vegene burde være bedre her ja.
men norge er jo også på topp på å sende ut penger til utlandet for å hjelpe den som har mindre en oss. (jeg greit at vi hjelper men kan jo spare litt på dem da og bruke litt mere på oss selv) og norge er vel unik på å slippe inn innvandrere å la dem gå på sosialen å få masse penger.
Tror vi har spart masse penger om vi hadde sendt folk ut av landet vis de gjør noe kriminelt i steden for å legge puter under armene deres og sette dem noen mnd i fengsel (hotell) og sier pent, ikke gjøre det mere da.
vi må slutte å skal se så forbanna flott ut ut i verden og heller være litt strengere på det vi slipper inn. alle vil jo hit for her er det flott her får du penger til husleie mat og bil og hele familien kan komme med.
ja skal ikke ta alle under en kam her, ja mange har det vansklig i hjem landet og er ettersøkt (men mange av dem er selvforskylt og da syns ikke jeg at vi skal passe på dem, da bør de stå for det de har gjort) og dem som ikke har gjort noe for det kan vi hjelpe, og mange kommer til norge for å jobbe å ikke bare leve på statens penger. helt greit for meg det at folk kommer for å jobbe men ikke dem som kommer for å få penger og være kriminel.
burde være strengere med hvem vi slipper inn og lave terskel for å sende med ut igjen vis de gjør noe kriminelt.

Det er min mening, men lager ikke en video og legger den ut da :lol:

#205837  av arctic_celi

Rømmling skrev: Det er min mening, men lager ikke en video og legger den ut da :lol:
Nei akkurat...
men det der har faktisk vært mye bedre video en den vi snakker om.
Makan til makkverk å syting skal man lete lenge etter :roll:
Standard mamma gutt?

#206266  av FireWalk

min konklusjon etter å ha sett den videoen:

Det er jo ingen tvil om at han har særdeles svekkede sjelsevner. Om han hadde vært klar over sitt eget beste burde han gått og ranet en bank eller noe. Han hadde jo aldri blitt dømt uansett :) I beste fall hadde han kommet unna med pengene, i værste fall hadde han fått tak over hodet, gratis kost og losji og gratis tv og internett på et eller annet sykehus.. så hva har han å tape?

Men hadde han vært smart nok til å skjønne at han kan utnytte sine svekkede sjelsevner hadde han sansynligvis ikke hatt svekkede sjelsevner...

det må i så fall være et av de paradoksene der effekten kommer før handlingen? :P :lol:
Sist redigert av FireWalk den 06 nov 2006 17:53, redigert 1 gang totalt.

#206341  av Rollaole

Ha ha ha.. Merka at hele karen var tafatt, kalrte jo så vidt og klemme ut noen ord.. Åhnei sa jeg!

#206347  av sindrejl

Rollaole skrev:Ha ha ha.. Merka at hele karen var tafatt, kalrte jo så vidt og klemme ut noen ord.. Åhnei sa jeg!
stortsett eneste han klarte å si er at han var veeeldig skuffa... men ikke hvorfor?