masse ting vi kan klage på men ser man det i en hel het så er det ikke så ille her vil nå jeg si. Ja vegene burde være bedre her ja.
men norge er jo også på topp på å sende ut penger til utlandet for å hjelpe den som har mindre en oss. (jeg greit at vi hjelper men kan jo spare litt på dem da og bruke litt mere på oss selv) og norge er vel unik på å slippe inn innvandrere å la dem gå på sosialen å få masse penger.
Tror vi har spart masse penger om vi hadde sendt folk ut av landet vis de gjør noe kriminelt i steden for å legge puter under armene deres og sette dem noen mnd i fengsel (hotell) og sier pent, ikke gjøre det mere da.
vi må slutte å skal se så forbanna flott ut ut i verden og heller være litt strengere på det vi slipper inn. alle vil jo hit for her er det flott her får du penger til husleie mat og bil og hele familien kan komme med.
ja skal ikke ta alle under en kam her, ja mange har det vansklig i hjem landet og er ettersøkt (men mange av dem er selvforskylt og da syns ikke jeg at vi skal passe på dem, da bør de stå for det de har gjort) og dem som ikke har gjort noe for det kan vi hjelpe, og mange kommer til norge for å jobbe å ikke bare leve på statens penger. helt greit for meg det at folk kommer for å jobbe men ikke dem som kommer for å få penger og være kriminel.
burde være strengere med hvem vi slipper inn og lave terskel for å sende med ut igjen vis de gjør noe kriminelt.
Det er min mening, men lager ikke en video og legger den ut da