TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• BredbÃ¥ndslambda from hell

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #204151  av larsst185

Kjøpte for noen mnd siden innovate sin bredbåndslambda

http://www.innovatemotorsports.com/xcar ... 262&page=1

Denne funka jævli bra i et par uker før den begynte å kødde.instrumentet går mellom maks rik og maks mager hele tiden.har prøvd å kalibrere dritten å da virker det sånn passe et par dager før det er på samme viset.
Noen som har dette settet som har noen tips?Framgangsmåte for kalibrering.mulig jeg gjør noe feil.

#204536  av kennethx

Er det slik at den skal forvarmes før du starter motoren, og det gjør du? Og har ikke tatt en "kjapp en" og hoppet over det noen ganger når du har dårlig tid?

#204556  av larsst185

hmm,jo skal varmes.skal "telle" til 69.Tar ca 14 dager.skal den varmes helt færdig FØR motoren startes?ehem

#204571  av TOYPARTS

larsst185 skrev:hmm,jo skal varmes.skal "telle" til 69.Tar ca 14 dager.skal den varmes helt færdig FØR motoren startes?ehem
De SKAL varmes før start, ellers går de til helvete. :wink:

#204577  av larsst185

hm,ok.problemet er jo at den varmer seg færdig men når jeg da starter,kutter den og starter oppvarminga igjen.

#204631  av kennethx

Det gjør min og, men det har gått bra. Men lurte på om du hadde gitt faen noen ganger? Det er jo veldig fristende av og til :lol:

#204647  av larsst185

jeg har gitt faen flere ganger.hm,kan jo være en årsak

#204648  av sleeper

jeg har gitt faen alle gangene jeg har fyra den... og den funker like bra enda.. ( 2Ã¥r!)

#204652  av larsst185

Hvor langt unna turboen har du mont sensoren?

#204698  av sleeper

ca 15cm...
har aldri hatt noe prob med den..

#205557  av kennethx

Jeg har min montert rett ved siden av origial lambda sensor, men jeg har latt den varme seg ferdig stort sett hver gang jeg har startet.

#205666  av 95TT

har hks super afr. gjør ikke en dritt jeg. bare fyrer i gang og den funker supert.