TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Storkontroll i Bergen i dag 02.11.06

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #205685  av tommis

Satt på bussen som kjørte forbi en storkontroll med masse politibiler og personbiler som ble vinket inn. Dette fåregikk på en liten øvingsbane for mc (tror jeg) like før vestkanten. Noen her som har blitt stoppa!? Eller vet hvilken kontroll de hadde?

#205702  av soltec

Kan nok garentere at det var den såkalte piggdekk kontrollen. piggdekkavgift.... så du tar bussen til skolen du altså :?

#205707  av GT_rider

Observerte de fra bussen eg og. PÃ¥ kontrollplassen ved Hylkje.

#205711  av tommis

soltec skrev:Kan nok garentere at det var den såkalte piggdekk kontrollen. piggdekkavgift.... så du tar bussen til skolen du altså :?
Nja.. har kjørt Supran dit noen ganger også. Men det blir dyrt i lengden å parkere der. Slik jeg bor nå går det like raskt med bussen.
Du! Du har vel ikke noe skolearbeid eller arbeidskrav jeg kan få kopiere av deg?? :P Er så møkk lei av prøver og innleveringer akkurat nå :x Og så reiser jeg offshore i morgen og der får jeg ikke tid til skolearbeid :?

#205724  av soltec

tommis skrev:
soltec skrev:Kan nok garentere at det var den såkalte piggdekk kontrollen. piggdekkavgift.... så du tar bussen til skolen du altså :?
Nja.. har kjørt Supran dit noen ganger også. Men det blir dyrt i lengden å parkere der. Slik jeg bor nå går det like raskt med bussen.
Du! Du har vel ikke noe skolearbeid eller arbeidskrav jeg kan få kopiere av deg?? :P Er så møkk lei av prøver og innleveringer akkurat nå :x Og så reiser jeg offshore i morgen og der får jeg ikke tid til skolearbeid :?
Ja har en god del liggende, hva fag du vil ha da, kan sikkert sende noen oppgaver\innleveringer.

#205730  av tommis

soltec skrev:
tommis skrev:
Ja har en god del liggende, hva fag du vil ha da, kan sikkert sende noen oppgaver\innleveringer.
Du har PM! :mrgreen:

#205767  av soltec

Du har mail 8) . Godt å høre det er flere en meg som har en stor F holdning til skole arbeid.hehe

#205772  av tommis

soltec skrev:Du har mail 8) . Godt å høre det er flere en meg som har en stor F holdning til skole arbeid.hehe
Ja vi må stå sammen i tøffe tider!