TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Auris Sportivo fra TRD

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #205603  av CelicaTurbo

Bilder og litt info om hva TRD har fått til med nye Auris:

http://www.ts-ogn.no/content/view/28/

#205628  av Akopley

Den var litt tøff :)

#205631  av MacGyver

Eg likte den ihvertfal ;)

Men kansje gjøre noe med motoren og ...

#205637  av aneriks

den så bra ut den der!

#205663  av Stiansen

aneriks skrev:den så bra ut den der!
Enig :wink:

#205759  av Fred

Der ja, nå snakker vi!! Vil ha... Venter bare på prisene så får vi se...
Sikler etter 2.2 d4d med 177 hk... Lite chip der, så er vi nærme 200 se!
Blir nok for dyrt for meg, men hadde vært artig!

#206499  av Fred

sjekka litt mer rundt denne bilen.... "værstingen" i japen med 2ZR-FE (1.8l) og 4wd! koster omregnet til NOK 126270,14.-
Tviler på at den bilen med 4wd dukker opp i norge, men uansett, blir artig? å se hva staten tar av avgifter for denne bilen...
Den bilen som det antagelig blir solgt mest av, (diesel versjonen stod ikke der, selges kanskje ikke så mye diesel biler i japan)?? kommer på 89080,99 NOK med 1,5 liter (billigste)...

150000 i avgifter så er vi der tenker jeg...

Bilen er tilsalgs fra 28 Oktober i japan, og er ventet i europa våren `07

Men i og med at den er tilsalgs i japan allerede... Kanskje det er på tide å bestille no ekstrautstyr snart da! Hva slags leveringstid må man beregne?? Aldrig bestillt no lenger unna fra enn danmark...hehe, Noen japanske sider med engelsk språk, som selger tilbehør mottas med takk :wink:

link til siden jeg fant litt om bilen...
http://www.toyota.co.jp/en/news/06/1023.html

#208110  av ErikG

Har snakket litt med en selger på jobben og det har vært mye frem og tilbake om den kommer med 4x4 til Norge. Om det blir diesel og 4x4 så blir det nok bestilt en til meg!! :lol: