TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ledningsnett til 3sgte

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #203822  av grimfer

Er det noen som har prøvd å kjøpe ledningsnett fra ebay eller lignende steder? Har bare hørt om at det har vært solgt ledningsnett til 3sgte, og at de skulle være så enkle å installere!

Kanskje Fensport vet noe om dette?

Er det noen som har byttet ledningsnett på 3sgte og kan dele sine erfaringer?

#203833  av csstian

Jeg byttet ledningsnett på men bil.Men hadde motoren ute da,så det er jo noe enklere da.Men det skal nok gå bra med motoren i også.Eneste litt trangt mellom innsug og topp der dysene står,men ellers ikke nå problem.
 #203836  av aneriks

grimfer skrev:Er det noen som har prøvd å kjøpe ledningsnett fra ebay eller lignende steder?
ja, jeg har kjøpt et ledninsnett fra ebay. men har ikke montert det ennå.
 #203840  av grimfer

aneriks skrev:
grimfer skrev:Er det noen som har prøvd å kjøpe ledningsnett fra ebay eller lignende steder?
ja, jeg har kjøpt et ledninsnett fra ebay. men har ikke montert det ennå.
Hvilket firma kom det fra, og hva kostet det?

#203841  av grimfer

csstian skrev:Jeg byttet ledningsnett på men bil.Men hadde motoren ute da,så det er jo noe enklere da.Men det skal nok gå bra med motoren i også.Eneste litt trangt mellom innsug og topp der dysene står,men ellers ikke nå problem.
Motoren skal ut, så da skal det vel gå greit...

#204147  av cs2451

som csstian skriver så er det en smal sak å bytte når motoren er ute. Ledningsnett fra ebay burde vel være like bra så lenge du får et som passer din bil!

#205629  av grimfer

Har ennå ikke funnet noe ledningsnett på ebay til motoren min. Ingen som vet om noe firma som forhandler slikt?

#205636  av aneriks

jeg har et du muligens kan kjøpe

#205815  av grimfer

Det høres fint ut.
:D
Vet ikke 100% om jeg trenger et nytt et ennå, men det vil vise seg i løpet av de neste par ukene!

#205880  av aneriks

grimfer skrev:Det høres fint ut.
:D
Vet ikke 100% om jeg trenger et nytt et ennå, men det vil vise seg i løpet av de neste par ukene!
bare og si i fra