TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ninja man! hehe

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #205935  av Mr2Even

Dere må begynne å trimme kroppene og ikke bare bila deres gutta! hehe kjekk ut han her- Helt sykt bra trent mann! :)

#205938  av Mr2 Mk2

Imponerende! :)

*flyttet til media*

Jostein
Sist redigert av Mr2 Mk2 den 03 nov 2006 20:34, redigert 1 gang totalt.

#205939  av Helmer

:shock: :shock: Det er det sykeste..!!

Han kan vel ikke ha gjort stort annet enn å trene og sprette rundt?? Makan til kroppsbeherskelse... :o

Trur jeg nøyer meg med "moderat" trim av kroppen gitt! :lol:

#205941  av Mr2Even

Hehe! Nei enig. Blir ikke lei av å se den. Helt rått hehe :D

#205942  av Zepticon

Pokkern der hadde trengingsvideoene mine lekket ut på nettet gitt... :?

#205943  av Helmer

Zepticon skrev:Pokkern der hadde trengingsvideoene mine lekket ut på nettet gitt... :?
Jeg trur du posta feil...det finnes en egen "Dagens vits" post her! :lol:

#205946  av celicat23

Pfffft. Ser ikke hva som er så spesielt med det her? Jeg klarer fint å balansere ett 0.5 cola glass (med isbiter!) på sofa armlenet, tv og dvd fjernkontrollen på magen, OG spise maarud med salt&pepper mens jeg ligger godt tilbake lent i sofa'n og nyter film på 55 tommeren. That shit takes some serious talent!

Eller... tja...

#205995  av Stiansen

Syke, syke mann.. Lurer på hvor høyt han spretter opp i lufta i starten der? 2 meter? :shock:

#206150  av Jon Are

Meget imponerende ja.
Må være noe i vannet til han dær. Noe han ikke har hatt godt av. :lol:

#206187  av GhostRider88

dette må vel kunne kalles The Matrix på ordentlig.... er jo nesten umulig å gjøre det han gjør :shock: Mange av de tinga han gjør, blir gjort i the matrix også... syke syke man :P

#206328  av Mr2Even

Kanskje vi sammen skulle leie et lokale og begynne å trene oss opp? Blitt ilike god form som bila. hadde jo vært kult å drevet med noe sammen. :wink: