246 900kr!?!?!?!?!?!?! Har de gått på veggen eller?
"I'm the Apprentice! Yes! it's really really true!
"

Kilgallon skrev:Er vel ikke en regning du har laget selv vel?hehe nei er ikke det. det der er et engangsbeløp som skal betales til kommunen. derfor er ikke et kid.nr nødvendig. Er ei arveavgift som skal betales det der.
For alle sender jo regninger ut med KID nr.
cameleon skrev:I det minste har du arvet en grei slump, da...Kilgallon skrev:Er vel ikke en regning du har laget selv vel?hehe nei er ikke det. det der er et engangsbeløp som skal betales til kommunen. derfor er ikke et kid.nr nødvendig. Er ei arveavgift som skal betales det der.
grimfer skrev:joda. har da det. men irriterer å faktisk betale denne arveavgifta som allerede er skattet og betalt for tidligere. men men. slik er det nå. får håpe de pengene går til noe fornuftigcameleon skrev:I det minste har du arvet en grei slump, da...Kilgallon skrev:Er vel ikke en regning du har laget selv vel?hehe nei er ikke det. det der er et engangsbeløp som skal betales til kommunen. derfor er ikke et kid.nr nødvendig. Er ei arveavgift som skal betales det der.
Mr2 Mk2 skrev:elino skrev:
Gleder meg til å fortelle Are om ei pen regning fra kommunen på for kommunalt vann og kloakk.Så jeg må nok sørge for å fylle opp kjøleskapet med brune bjørner til min kjære i dag
du ser vel hvordan man kan misforstå "brune bjørner" i dette tilfellet?![]()
cameleon skrev:elino skrev:Kun 1 time til jeg tar helg....WOHOJeg husker den tiden jeg også syntes 40.000 var sinnsyke pengesummer. Men etter denne regninga kom i posten, så hadde jeg vært glad om jeg hadde fått noe tilsvarende....
Skal jobbe kun 3,5 timer i morgen tidlig, så det teller ikke...helg er helg![]()
Gleder meg til å fortelle Are om ei pen regning fra kommunen på *HOST* 40 000 *HOST* lapper, for kommunalt vann og kloakk. Fikk regningen i dag med forfall 20/11..TRIVELIG NOTSå jeg må nok sørge for å fylle opp kjøleskapet med brune bjørner til min kjære i dag
celicat23 skrev:http://www.apple.com/trailers/wb/300/tr ... large.htmlSin City meets The Gladiator eller no sånt
Daaaaaaaiiiiim. Ser feeeeet ut!!
Hyperion skrev:Hvis de klarer å lage en gla'vold litt matrix-esq gladiator film, så blir det helt konge. Er det derimot bare noen få action scener, og resten noe filosofisk tull-prat fra øverste hylle....urgh.celicat23 skrev:http://www.apple.com/trailers/wb/300/tr ... large.htmlSin City meets The Gladiator eller no sånt
Daaaaaaaiiiiim. Ser feeeeet ut!!
Likte begge kjempegodt jeg, så det spørs om denne må sees og!