Noen som har en Cold start injector swich til 3S-GE til salgs? Var så lang ventetid på Toyota, så prøver her..
Dalan skrev:Det er dem litt lange gullfarga stanga med 1 lite hull på toppen som går inn i trottlespjeldet, hvis du tar av luftfilteret og og åpner spjeldet og titter inn der så vil du se den med en gang, tipper den er mellom 5-8 cm langMr2Even skrev:Nei det er nok ikke denNei, syns du skrev cold start injector switch skjønner du..
Har du noe bilde av den? har masse deler liggende i garasjen, mulig jeg har denne også..
Andy_Celica skrev:Ah, rett ved siden av TPS?Dalan skrev:Det er dem litt lange gullfarga stanga med 1 lite hull på toppen som går inn i trottlespjeldet, hvis du tar av luftfilteret og og åpner spjeldet og titter inn der så vil du se den med en gang, tipper den er mellom 5-8 cm langMr2Even skrev:Nei det er nok ikke denNei, syns du skrev cold start injector switch skjønner du..
Har du noe bilde av den? har masse deler liggende i garasjen, mulig jeg har denne også..
Dalan skrev:Ja det kan vel stemme, sitter samme koblinga i bunne av den stanga som det sitter på besninfilterte.Andy_Celica skrev:Ah, rett ved siden av TPS?Dalan skrev: Nei, syns du skrev cold start injector switch skjønner du..Det er dem litt lange gullfarga stanga med 1 lite hull på toppen som går inn i trottlespjeldet, hvis du tar av luftfilteret og og åpner spjeldet og titter inn der så vil du se den med en gang, tipper den er mellom 5-8 cm lang