TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvordan fÃ¥r mann av fangeren forran? st185

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #206625  av wickeddark

Sliter med å få av fangeren :( Har skrudd av alle skruene jeg klarte å finne, tatt bort dekslene under osv. Trenger litt hjelp her da jeg har satt av hele dagen til det :D

#206638  av csstian

Mener det skal være 2 eller 4 bolter under på rammevange foran på hver side.Da kommer fanger og bjelke av ilag.Så må du få løsnet fanger fra skjermer foran.Tror den er klipset fast.Dra fanger ut fra skjerm.Så er det vell noen småskruver under den lista som ligger under hovedlyktene.Den carbonlista.Er en stund siden jeg hadde av en slik en sist.Så håper det stemmer.

#206680  av CelicaTurbo

er som csstian sier, det er skruer under karbonlisten, samt under selve bilen, men det som er mest stress å finne ut av er at fangeren sitter med klips i sideskjermene så trekk den ut her (jeg mener det er ut, ikke fremmover du skal trekke).

#206683  av wickeddark

Hehe, var akkurat det som begge nevner jeg plagdes med, de klipsa. De satt så hardt at jeg ikke skjønte at det var klips. Men gikk når jeg visste hvilken rettning jeg skulle dra. Takker :D Nå sliter jeg med å få plastfangeren av den stålsaken. Ser ikke ut som den er skrudd fast noen plasser....

#206742  av wickeddark

Kunne ikke finne noe der nei. Sikker annerledes en på cs`n