TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra @ VG

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#206758  av CelicaTurbo

flyttet.. har ingenting med teknisk å gjøre.

#206831  av @lpher

Hvilke Supras er det snakk om da? ;)

#206843  av Stiansen

@lpher skrev:Hvilke Supras er det snakk om da? ;)
PÃ¥ gatebilforumet virka det som om det var Peder`n, Vaa og Tommy med den lilla Top Secret Supra`n :wink:

Hadde kanskje håpa på at Are var med jeg men :twisted:

#206847  av soltec

Stiansen skrev:
@lpher skrev:Hvilke Supras er det snakk om da? ;)
PÃ¥ gatebilforumet virka det som om det var Peder`n, Vaa og Tommy med den lilla Top Secret Supra`n :wink:

Hadde kanskje håpa på at Are var med jeg men :twisted:
Det er korekt.

#206985  av Andy_Celica

Den på bilde i vg er vel pedern sin?

#207031  av Stiansen

Andy_Celica skrev:Den på bilde i vg er vel pedern sin?
Ja, det er Peder`n sin. Trur ikke Vaa har noe å stille opp med mot de andre.. Vet lite om den lilla, men Peder`n er nok oppe og snuser på 1000 kan jeg tenke meg :)

#207034  av Helmer

Stiansen skrev:Ja, det er Peder`n sin. Trur ikke Vaa har noe å stille opp med mot de andre.. Vet lite om den lilla, men Peder`n er nok oppe og snuser på 1000 kan jeg tenke meg :)
Det er nok Vaa sin også...

#207209  av Stiansen

elino skrev:Info fra Supramannen om bremsing på Vaa supraen
http://www.supramannen.com/viewtopic.ph ... highlight=

Men jeg har lest et sted at Vaa har solgt bilen...
De har jeg også lest.. Men etter det jeg har fått med meg, så har vel Vaa en GReddy T78 turbo, og den har jeg hørt ikke kommer noe langt over 750 hk? :?

Jeg blir overraska om Vaa (eller gamlebilen til Vaa om den er solgt) vinner.. Vet lite om Tommy sin, men jeg tror Peder`n trekker det lengste strået her :wink:

#207221  av TOYPARTS

Stiansen skrev:
elino skrev:Info fra Supramannen om bremsing på Vaa supraen
http://www.supramannen.com/viewtopic.ph ... highlight=

Men jeg har lest et sted at Vaa har solgt bilen...
De har jeg også lest.. Men etter det jeg har fått med meg, så har vel Vaa en GReddy T78 turbo, og den har jeg hørt ikke kommer noe langt over 750 hk? :?

Jeg blir overraska om Vaa (eller gamlebilen til Vaa om den er solgt) vinner.. Vet lite om Tommy sin, men jeg tror Peder`n trekker det lengste strået her :wink:
mente også at han hadde det, og de klarer ikke den effekten.

#207228  av tore 95 tt euro spec

vaa har et PHR 2 kit som er moddet litt av smr,tror de hadde litt større exsos del på turboen + en 4" downpipe...det er lenge siden vaa skiftet ut T78 mot PHR...

#207243  av Olz1

Vel uansett så må det jo bli helt rått å få med seg når de skal konkurere da. Da var planer for den helgen lagt. :)

#207283  av Stiansen

tore 95 tt euro spec skrev:vaa har et PHR 2 kit som er moddet litt av smr,tror de hadde litt større exsos del på turboen + en 4" downpipe...det er lenge siden vaa skiftet ut T78 mot PHR...
Sikker på at det ikke var omvendt da? At han bytta PHR mot T78?
Etter som jeg forstår på prosjekttråden hannes på SMR, så er det sånn.. Han hadde BPU når han dro til Sverige med den, så fikk han PHR steg 2..
Og har i ettertid fått T78..

:arrow: http://www.supramannen-racing.com/kundb ... supra.html

EDIT: Ser ut til at det jeg sier stemmer bra ifølge tråden ja.. :wink:

#207294  av TOYPARTS

Stiansen skrev:
tore 95 tt euro spec skrev:vaa har et PHR 2 kit som er moddet litt av smr,tror de hadde litt større exsos del på turboen + en 4" downpipe...det er lenge siden vaa skiftet ut T78 mot PHR...
Sikker på at det ikke var omvendt da? At han bytta PHR mot T78?
Etter som jeg forstår på prosjekttråden hannes på SMR, så er det sånn.. Han hadde BPU når han dro til Sverige med den, så fikk han PHR steg 2..
Og har i ettertid fått T78..

:arrow: http://www.supramannen-racing.com/kundb ... supra.html

EDIT: Ser ut til at det jeg sier stemmer bra ifølge tråden ja.. :wink:
jeg tror jeg vil signere den, mener også det er slik det er, men for å være sikker skal jeg prøve å få fatt i richard i morgen