TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Burgunder rød (candy red?) mr2 mk2 Skien

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #204635  av Ace

Var på vei hjem fra arbeid å kjørte igjennom Skien sentrum

Stod en rød mr2 m2 på råneplassen i skien. Har sett den flere steder rundt om i det siste... NV skilter

Full styling og najs lakk , 98 bakspoiler.

Burde vel lagt merke til den om det var noen på forumet her...

#206673  av Per-Ø

er gamle bilen min :( byggde den for 1,5 år siden bor i skien han som kjøpte den.

#206722  av Ace

ach so ... burde vel kanskje kjent den igjen, har jo sett din ved et per avledninger....

#206752  av celicagt4205nord

hei per ø :D kan melde om at den mr2 du solgte til lofoten står demontert...finner ikke tak i de rette synkringene til kassa :oops: ellers er bilen utrolig kul..den peneste mr2en jeg har sett!:)
 #206796  av gnmfr

Ace skrev:Var på vei hjem fra arbeid å kjørte igjennom Skien sentrum

Stod en rød mr2 m2 på råneplassen i skien. Har sett den flere steder rundt om i det siste... NV skilter

Hvis det er den mk2en jeg trur det er snakk om så kommer du nok desverre ikke til å se den med det første lenger :( Har forresten ikke sett deg i skien noen gang :? trur jeg :lol:
 #206837  av sleeper

gnmfr skrev:
Ace skrev:Var på vei hjem fra arbeid å kjørte igjennom Skien sentrum

Hvis det er den mk2en jeg trur det er snakk om så kommer du nok desverre ikke til å se den med det første lenger :( Har forresten ikke sett deg i skien noen gang :? trur jeg :lol:
smellt?
 #206878  av gnmfr

sleeper skrev:smellt?
Det stemmer... Trenger sårt nytt panser, nye hjulbuer foran lykter og sikkert masse annet småteri, pluss litt retting av ramma sannsynligvis ;) Har bare sett bilde av den på mobilen, så var ikke så lett å se, men var ikke no pent syn lenger desverre :(

#206929  av Ace

SÃ¥ konklusjonen er :

Dette er IKKE gamlebilen til Per Øyvind ? =)
Eller er det din gamlebil som er blitt solgt igjen etter du kjøpte den tilbake igjen ? Eller lever den blant torsken i lofoten som celicagt4205nord her forteller....

Og da har det sånn at den mk2'en det er snakk om her er en annen mk2 som per dags dato = smellt ?

#206995  av celicagt4205nord

joda det er sannt som jeg sier(jeg lyver ikke)
mr2en lever meget bra sammen med lofottorsken! :D
eieren har planer med bilen..å det har etterhvert blitt entusiast så da er målet mitt nådd :D