TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Taua inn :(

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #206858  av Mr2Even

Svarte :evil: Idag ble jeg taua inn. Jeg kom han inntauingsfyren i forkjøpet, men måtte alikevell ut med 1500 spenn . Sure penger og irriterende siden en kompis har sagt jeg kunne stå der, at det var helt trygt..

Ikke stol på noen dere, men kontroller selv er mitt råd nå..

Er det forresten mulig å kreve bilen tilbake uten å betale visst man kommer unntauinga i forkjøpet? Har dem egentlig lov å kreve penger når bare kroken var satt på ?
 #206890  av cameleon

Mr2Even skrev:Svarte :evil: Idag ble jeg taua inn. Jeg kom han inntauingsfyren i forkjøpet, men måtte alikevell ut med 1500 spenn . Sure penger og irriterende siden en kompis har sagt jeg kunne stå der, at det var helt trygt..

Er det forresten mulig å kreve bilen tilbake uten å betale visst man kommer unntauinga i forkjøpet? Har dem egentlig lov å kreve penger når bare kroken var satt på ?
har opplevd det samme selv en gang tidligere. som de sa i hakkebakkeskogen, gjort er gjort og spist er spist. Desverre så må du betale når de allerede har hekta kjøretøyet på hengeren. Du har allerede brutt reglene og om du vil ha den så må du punge ut. derfor pass på hvor du parkerer :wink:

#206921  av Kilgallon

Kjipe greier da, må passe på hvor man parkerer gett!
 #206925  av Mr2Even

cameleon skrev:
Mr2Even skrev:Svarte :evil: Idag ble jeg taua inn. Jeg kom han inntauingsfyren i forkjøpet, men måtte alikevell ut med 1500 spenn . Sure penger og irriterende siden en kompis har sagt jeg kunne stå der, at det var helt trygt..

har opplevd det samme selv en gang tidligere. som de sa i hakkebakkeskogen, gjort er gjort og spist er spist. Desverre så må du betale når de allerede har hekta kjøretøyet på hengeren. Du har allerede brutt reglene og om du vil ha den så må du punge ut. derfor pass på hvor du parkerer :wink:
Ja helt klart.. Har blitt veldig oppmerksom etter mange bøter, men nå må jeg nok bli enda mer oppmerksom . Man blir lissom litt slappere når det er lenge siden man har fått bot også :wink:

#206926  av Mr2Even

Kilgallon skrev:Kjipe greier da, må passe på hvor man parkerer gett!
Nei du sier ikke det! hehe :)