TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Venting er pinefullt

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #207252  av Olz1

Ville bare si at fytti helvette og pinefullt det er å vente på at godbilen sin skal bli ferdig. Jeg holder på å bli gal av å ikke få kjøre, pleie og kose med bilen min. Holder på å bytte litt bremser og div, og det har oppstått litt problemer, og da må det ventes, og det er så pinefullt. BAH!!! Blir gal!
 #207278  av Stiansen

Olz1 skrev:Ville bare si at fytti helvette og pinefullt det er å vente på at godbilen sin skal bli ferdig. Jeg holder på å bli gal av å ikke få kjøre, pleie og kose med bilen min. Holder på å bytte litt bremser og div, og det har oppstått litt problemer, og da må det ventes, og det er så pinefullt. BAH!!! Blir gal!
Hvilken bil er det du venter på? :D

#208311  av Olz1

Var min egen lille godbil. Celicaen min, men nå har den blit ferdig. Endelig, og jeg storkoser meg. Eneste nå er at jeg må nok skru litt på den fordi den lekker litt olje og sånn. Kjedelig det og, men kan i alle fall kjøre med den :d Det er en drøm ass........ELSKER den bilen!

#208366  av Xlr8

vente på slikt suuuuger prøv og vente 2-3månder på ny motor du;) og vite de er en 3sge med vvti greier i =P da blir ventinga ekstra kip:P