TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• online MR2 mk2 EPC (Toyota delekatalog)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#207359  av aneriks

tror det ligger ute, har i alle fall sett den før :wink:

#207376  av CelicaTurbo

denne har ikke jeg sett før og den er jo nyttig så da satte jeg posten som sticky. Denne delekatalogen dekker dog kun Mr2 mk2, japansk marked og kun turbomodellen med 2. gen og 3. gen motor. Den nedlastbare versjonen av Toyota EPC som har vært omtalt tidligere dekker jo en del mer enn bare MR2 ;)

#207419  av Ivar

CelicaTurbo skrev:denne har ikke jeg sett før og den er jo nyttig så da satte jeg posten som sticky. Denne delekatalogen dekker dog kun Mr2 mk2, japansk marked og kun turbomodellen med 2. gen og 3. gen motor. Den nedlastbare versjonen av Toyota EPC som har vært omtalt tidligere dekker jo en del mer enn bare MR2 ;)
Den var jo sticky allerede i en tråd fra BT-GTI.

#207444  av CelicaTurbo

Ivar skrev:
CelicaTurbo skrev:denne har ikke jeg sett før og den er jo nyttig så da satte jeg posten som sticky. Denne delekatalogen dekker dog kun Mr2 mk2, japansk marked og kun turbomodellen med 2. gen og 3. gen motor. Den nedlastbare versjonen av Toyota EPC som har vært omtalt tidligere dekker jo en del mer enn bare MR2 ;)
hm, stemmer vist det ja.. :)

#207460  av Ivar

CelicaTurbo skrev:
Ivar skrev:
hm, stemmer vist det ja.. :)
Jeg synes for øvrig en del av stickyene kan slåes sammen... f.eks trådene om momenter på 3S-GE og 3S-GTE, pluss diverse tråder om delenumre.