CelicaGT skrev:i japan e vel det eit avgifts BOOM ved ca 280 gamp???
Meiner det er mindre turbo på bilen oxo i tilegg til bremsene
Nope....de har hva vi kan kalle en gentlemens agreement om at ingen biler i produksjon for salg i Japan skal overstige 280hk....
Ikke mindre 'turbo'..men om jeg har forstått det rett...så er 'turbinen' i keramikk og er også litt mindre enn Euro/US CT12 turboen...som vi andre mkIV eiere har
Supra TwinTurbo i japan....93-95 har de samme 'småbremsene' som Supra N/A har....derfor er det også plass til 16" felger på dem som standard...Fra 1996 til 2002 var bremsene like på alle Supra TwinTurbo.
KennethX skrev:
Trykk HER for mange flere Supra i Tyskland! Noen direkte koselig priset! 15k euro!!!
http://www.autoscout24.de/home/index/de ... d=21049721
Denne står i Polen....gudene skal vite 'hvor den har vært' og hvordan den har blitt behandlet....Står desuten at det er Europamodell, mens det er en USA utgave! Første løgn...hvor mange flere?...og om ECE-ombygging er gjort er vel heller usikkert....Denne lukter det 'walk away' av spør du meg
Update: Mere gærnt her....USA-baklys...USA-makeringslys bak...mao USA bakende....IKKE sidemarkeingslys forran...MAO Euro frontfanger ihvertfall....og euro-panser...som sagt dette lukter nesten kappa-bil dette....
http://www.autoscout24.de/home/index/de ... d=21463788
Denne står også i polen....Europas eget 'bilopphøggeri/Bilslakteri'
Denne ser ihvertfall ut til å være legitim...men hvem vet
http://www.autoscout24.de/home/index/de ... d=21425435
Polsk denne også....grått skinn? finnes ikke originalt i Supra ihvertfall
Us-modell dette også....ECE-papirer/ombygging? Foresten...Blå metallic?
Supran kom ikke i blå metallic (RSP) før i 1997...så denne er i tilfellet omlakkert...hvorfor? US-utgavene har heller ikke 243kW som disse er oppgitt til....
Gjenngangeren på Polen annonsene er gjerne at de oppfordrer til export utav landet...now why is that you think?
Men kikker vi på de som er igjen...som står i Tyskland..så er prisbildet...og utvalget ganske så likt med det som er på Mobile.de
http://www.autoscout24.de/home/index/de ... d=21396344
147.000km....greit nok...22.000Euro er heller ikke gærnt...men det sammen med det faktum at det er en 1995 modell....gjør den vel litt for dyr for de fleste....et lite pluss at den står hos forhandler da....
http://www.autoscout24.de/home/index/de ... d=21752855
Ikke dum...men blir dyr...sjelden med denne originale lave spoileren....
137.000km greit nok....men den er litt trimmet...og i tyskland så står slike ting som oftest i vignkortet...DVS...at du må betale avgift av det....347hk er ihvertfall ikke standard....Pluss for manuellgir...som mange foretrekker
WOW! Stop the press...denne har jeg fått tilbud på selv...kjenner igjen et av bildene selv...hvor lenge har denne vært for salg da!?
http://www.autoscout24.de/home/index/de ... d=21324010
Greit nok...men dyrt nok ferdig tolla i norge....
http://www.autoscout24.de/home/index/de ... d=21324012
Ditto....
Erlend skrev:
Rart det der, noen biler har bedre specs i Japan enn i Europa, andre derimot...
De jeg tenker på som man får i kjappere utgaver i japan, er biler som er under 280hk....som Caldina GT4 etc.
Erlend skrev:
Har jo hørt at Supraene solgt nye i GB har større bremser, mer hester og litt annet snacks. Moro at Supraene med mest krefter blir levert til Europa (evt Australia).
GB specs....er omtrent det samme som Eurospecs....bortsett fra at de tullingene kjører på gal siden av veien da....og må derfor få rattet på passasjersiden!
LOL
Australia...hadde aldri...som i Norge/Sverige/Danmark...mkIV Supra i salg som ny....derfor er så godt som 100% av mkIV Supras i Australia importert fra Japan...ikke helt ulikt England...der er det riktignok en del
GB-spec ute å går ja....men de aller aller fleste får importert seg Supra fra Japan....de er faktisk mye rimeligere også...men forsikringa på slike 'grey imports' skal visstnok være helt i talet etter hva jeg forstår...
@lpher