TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• PLAYSTATION 3

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #208044  av T16REX

Heeelt sykt! Jeg så nettopp en PS3 på ebay som noen hadde budt 1.000.000 $ for!!! Folk er jo helt syke!!! Sikkert en rapper som vil ha en å vise frem på MTV Cribs. ^^

#208074  av arctic_celi

Ja?!?! Jeg så en som er oppe i 50 000dollar?!??!
Syke folk!

#208084  av Helmer

Dem er jo ikke rekti i nepa da!! Søk på Playstation 3 på eBay og du vil få over 30 000 treff!!!

Og det er ikke bare gutter fra 15-25 år som er hypp på denna maskinen, neida, 40-50 åringer er jo klin gærne og ofrer alt for å skaffe seg ett eksemplar... Hehe!

PS 3 er sikkert gromt, men å betale flere ti talls tusen for´n, er vel litt i overkant kanskje... :lol:

#208085  av celicat23

De trenger å se denne videoen:

http://www.planetboredom.net/video.php?id=2944

Hahahahahaha. Konge ide: vi knuser en ps3 rett forann trynet på folk som er så desperate at de står i kø for å kjøpe seg en spill maskin - bare for å være største nerden i nabolaget.

Way to go!

#208101  av Olz1

Er helt syke tilstander det der ja....de burde skamme seg.....de som er så despe på den maskinen. Respekt til de som knuste den. Det tror jeg hadde vært vanvittig morsomt. :D

#208102  av T16REX

det var skikkelig hånete gjort! hehe. :lol:

#208119  av Kilgallon

Har man penger nok, så er jo ikke dette noe problem å by høyt på ebay...

#208133  av arctic_celi

Kilgallon skrev:Har man penger nok, så er jo ikke dette noe problem å by høyt på ebay...
Nei, ikke sant... hvorfor stå i kø 48timer når du bare kan handle den etterpå for 350 000kr. Heisann heisann... :roll:

#208165  av Thomas S

Men den PS3en blir en riktig så god samlegjenstand då, selger du den i ettertid kan tjene en god slump med peng :wink: