TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som har peiling pÃ¥ bensin biler

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#208152  av celicagutten

ja kan prøva der. takkar

#208155  av sindrejl

ekke 3000 for en godt brukt sånn'en litt mye?

#208156  av egotrip

veldig mye synes nå jeg .. får jo nesten en ny HPI savage for den prisen ...

#208158  av nlight

Skummelt å kjøpe brukt ihvertfall. Kan jo få hva som helst da..
Men det er veldig greit å kjøpe en nitro-bil som du vet er god deletilgang på, og er en ganske så driftsikker bil.
nitro-montertruck er ihvertfall 90% skruing og 10% kjøring.
3000,- for en brukt buggy synesj eg var ganske dyrt. FÃ¥r jo gode montertrucks til den prisen

#208160  av celicagutten

Jo dete va vel kansje litt dyrt. Det ver jo med el starter i den prisen.

Var her i sanne og hørte på o sæland. der sko di ha 5000 for en ny inferno. Det er en buggy eg har lyst på

Noen her som har forslag til en goe inferno lignen bil som går godt og tåler mye

#208195  av Kilgallon

Ville heller kjøpt meg en ny. For på brukte biler, er det mere skruing enn det er kjøring :(

#208201  av Fred

Noen som veit hvilken butikk som selger deler til Hong Nor biler... Nettbutikk her i landet hadde vært fint...
Bilen har stått i over ett år pga defekt kronhjul i bakdiffen...

#208220  av MacGyver

Eg har og en Kyosho eg skal selge.

og både HPI og Kyoshi er mere kjente merker enn Hong Nor :)

#208225  av Kilgallon

Har aldri vært borti noen steder i Norge der de selger Hong Nor.

#208228  av Mr_Sann

Hyper 7 er en veldig bra bil. Hyper motoren som sitter i er enkel å justere og bilen er veldig solid. her selv en Hyper 7 PCR Pro som har tålt mye juling.

Er Micromonsters som selger disse. Veldig bra butikk med god service. De selger den under Ofna Hyper 7 som er samme som HoBao Hyper 7.

Hongnor tror jeg det ikke er noen som tar inn i norge men ofna Ultra er en hongnor bil mener jeg å huske. Uansett så er de på Micromonsters flinke til å få tak i diverse deler til diverse ting.

Når det gjelder prisen så må du bare sammenligne med det som selges på forumet som er nevnt og ny pris. Kan virke litt dyrt.

http://www.micromonsters.no

#208232  av FireFox

var ikke billig det der egentlig.. og elektrisk starter er ikke å annbefale, er mye bedre med snor syntes jeg.. slipper å fly rundt med så mye stæsj.

hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt Inferno mp 7,5 sport readysett
ligger på 4000kr og da får du med alt du trenger (untatt bensin da :P)
Den er med stål servo oxo, så man får mye for pengene. bilen tåler veldig mye, og det er bare ut å kjøre med en gang. (husk å kjøre inn motoren da)

Har hatt 4inferno biler, og har egentlig bare possitive erfaringer, så hvis du skal ha en bra buggy, ville jeg gått for mp 7,5sport

+at hvis du kjøper kyosho så har alle hobby forhandlere deler til den ;)

#208234  av sleeper

har en inferno mp5 international stående med MASSE utstyr og deler...