TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gatebiltreff i Haugesund

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #20655  av erling

Limer inn denna her jeg. En event i byen, tror det kan blir bra.. Det er oppfølgeren til det tidligere "japsetreffet", som jo plutselig ble til "Gatebiltreff". Hadde vært snop å samla litt japser da, gøy hvis folk fra Stavanger og Bergen og fant veien hitover. :) Stedet er forresten Amanda Storsenter på Raglamyr.

Søndag 19.oktober

Vi fortsetter suksessen fra forrige treff, der over 100 biler stillte opp.
Dette viser at vi er i full gang med å etablere et miljø rundt gatebiler her i Haugesund.
Denne gangen vil vi invitere gatebiler fra hele Vestlandet til treff.

Har du en spesiell bil du vil vise frem, eller har du et rått anlegg som spiller høyt?
Trenger du ideer og inspirasjon til vinterprosjektet ditt??

Da er dette plassen for deg!

Vi vil premiere "Car Of The Show"
her velger publikum sine tre favoritter.

Det blir også arrangert Db-drag hvor de som vil kan få målt lydstyrken i bilen sin. Vinneren vil få med seg en flott pokal.

det blir også stands fra bl. a.: MEKONOMEN, Bernhards Billyd, Nordby Styling, Anker, samt andre levandører.

inngang koster 30,-

STARTSKUDDET GÃ…R KL 1400

utstillere bes møte kl 1300

NB spinning og herjing blir ikke tolerert, og medfører umiddelbar bortvisning og politianmeldelse!

#20752  av Christian

Da har ikke jeg skiltene på lenger...blitt alt for lite treff i sommer :(
Jaja, får komme sterkere tilbake neste år :)

#20758  av Mr2 Mk2

Christian skrev:Da har ikke jeg skiltene på lenger...blitt alt for lite treff i sommer :(
Jepp og stortreffet vårt er vel ingen dårlig start :D

#20810  av MR2turbo

fa#¤ Tror ikke jeg rekker det.. skal til danmark og kjøpe snop i helga..
:roll:
Kan være det kan gå, men, Får se hvor sliten jeg er etter lørdagsferga fra hirtshals til Kristiansand.. ;)

#20812  av Christian

MR2turbo skrev:fa#¤ Tror ikke jeg rekker det.. skal til danmark og kjøpe snop i helga..
Kan være det kan gå, men, Får se hvor sliten jeg er etter lørdagsferga fra hirtshals til Kristiansand.. ;)
Hva står på lista nå da? :)

#20813  av Christian

Jostein skrev:
Christian skrev:Da har ikke jeg skiltene på lenger...blitt alt for lite treff i sommer :(
Jepp og stortreffet vårt er vel ingen dårlig start :D
Det er det ikke nei :)

#20821  av MR2turbo

Christian skrev:
MR2turbo skrev:fa#¤ Tror ikke jeg rekker det.. skal til danmark og kjøpe snop i helga..
Hva står på lista nå da? :)
hmmm snop? ;) Vi får se til helga.. :P Men vi skal hverfall ha med oss en halv Subaru Impreza GT :D

#20828  av erling

Hadde vært kult om du kom en tur. Jeg står klar med kaffebøtta på treffet. :D

#20837  av Christian

Var det ikke kaffen din som inneholdt noen slike "ingredienser"? :wink:

#20838  av VeilSide

Hadde vært artig. Må nesten bare finne meg en japsebil å kapre så stiller nok jeg også (skal ha en fuktig kveld dagen i forveien men litt må en jo lide ;))

#20841  av erling

Christian skrev:Var det ikke kaffen din som inneholdt noen slike "ingredienser"? :wink:
Hehehe! IKKE søndagskaffen.. Da er det kun koffeinen som jobber. :D Ulmer og godgjør seg i sekken.. Ahh.. :D
VeilSide skrev:(skal ha en fuktig kveld dagen i forveien men litt må en jo lide ;))
Det går så fint så. Eller du kan "fukte deg" i Haugesund på lørdagen. Du får se etter han med kaffen om du kommer. :wink:

#20862  av chris

erling skrev: Hehehe! IKKE søndagskaffen.. Da er det kun koffeinen som jobber. :D Ulmer og godgjør seg i sekken.. Ahh.. :D
Du er virkelig opptatt av denne kaffen, kan det ha noe med dette å gjøre? :D
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=80446

stilig avatar forresten :D

#20876  av chris

erling skrev:
chris skrev:
Du er virkelig opptatt av denne kaffen, kan det ha noe med dette å gjøre? :D
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=80446
Oi! :shock: Det var ikke den sekken jeg mente! :mrgreen:

Jaja, øvrige kommentarer er vel overflødige.. :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen:

Tror kanskje vil lar den ligge der ja :mrgreen:

#20912  av MR2turbo

erling skrev:
Hadde vært kult om du kom en tur. Jeg står klar med kaffebøtta på treffet. :D
Skal prøve på det.. Må jeg gi beskjed i forveien? Kaffe hadde vært godt det!

Forresten, Fet avatar for en som deg :mrgreen: