Etter som jeg fikk litt "rådelyder" når oljen begynte å bli varm så var det jo bare en ting å gjøre, rive fra hverandre motoren og bygge den sammen med tanke på "litt" mere effekt
Nå er motoren i småbiter, og deler handles inn ettersom pengene tillater det.
SÃ¥ langt kan jo nevnes av deler:
JE-stempel
Eagle råder
TOGA oljepumpe
ARP i "topp og bunn"
19 rader oljekjøler med relocation kitt for filteret
Intercooler (600x300x100 3" inn/ut)
80mm Q45 gass-spjeld
3" polerte trykkslanger
Turbonetics T-66
+ div småsaker
Deler som kommer etterhvert:
Ny radiator
Nye vifter til radiator (flex-a-lite)
AEM motorstyring
Nye dyser (700-900??)
HKS 2mm Stopper
Dette er hva jeg skal holde på med i vinter

Nå er motoren i småbiter, og deler handles inn ettersom pengene tillater det.
SÃ¥ langt kan jo nevnes av deler:
JE-stempel
Eagle råder
TOGA oljepumpe
ARP i "topp og bunn"
19 rader oljekjøler med relocation kitt for filteret
Intercooler (600x300x100 3" inn/ut)
80mm Q45 gass-spjeld
3" polerte trykkslanger
Turbonetics T-66
+ div småsaker
Deler som kommer etterhvert:
Ny radiator
Nye vifter til radiator (flex-a-lite)
AEM motorstyring
Nye dyser (700-900??)
HKS 2mm Stopper
Dette er hva jeg skal holde på med i vinter

Sist redigert av beerba den 18 nov 2006 22:28, redigert 1 gang totalt.
Supra Mk III T66