TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Drivstofforbruk

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#208243  av wax

Takker for svar. Fant ut at min GTi ikke her HELT way off. Blir spennende å teste den ut som viterbil, men med litt vekt i front bør det gå greit. Nye piggdekk ble det også.

#208464  av inzane2012

så fort jeg drar bilen min ut på turtall og kjører mye synker bensin nåla en god del, kan faktisk vere så mye som en kvart tank på en halvtimes kjøring...men jeg kjørte ifra sandefjord til gol på ca 3\4 tank så den er ikke like tørst på langkjøring:)

og ang ny girkule\skinn, min og er ganske så nedslitt, og det samme gjelder rattet mitt, går det ann å skifte ut skinnet på rattet uten for mye pes??

#208508  av ArildM

Henta nytt skinn til min Mk1 fra en vraka honda crx, passa rett over det. SÃ¥ stort sett nytt ut og kosta meg ikke ei krone.

0,65-0,7 på inspirert langkjøring, småkjøring orker jeg ikke tenke på men med min Mk1 blir det fort en tank i uka...

Går jo nestn en kvart bare for å starte på vinterstid så :twisted:

#208525  av mr2cato

hmm.

Har en tank i mellom en og to dager.

Fra Full til Empty lyset lyser...

Men jeg kjører kanskje over gjennomsnittet mye da ? :P

Har aldri vært nedi litern på mila på noen av motorene mine.
Ligger gjennomsnittlig på 1.2 - 1.3

#208526  av Mr2Even

mr2cato skrev:hmm.

Har en tank i mellom en og to dager.

Fra Full til Empty lyset lyser...

Men jeg kjører kanskje over gjennomsnittet mye da ? :P

Har aldri vært nedi litern på mila på noen av motorene mine.
Ligger gjennomsnittlig på 1.2 - 1.3
Ja tror nok det :lol: og bilen din bruker nok litt mye fuel visst du ikke kjører som iltempo gigante hele tiden :lol:

#208535  av ArildM

Må vel kanskje innrømme at lyden av Mr2'n gjør at tanken om drivstoff-forbruket
faller litt langt bak i hodet og gjerne ut bakruta når en gir på litt, og "economy" lampa lyser
så orange at den nesten er rødglødende? :twisted:

#208544  av inzane2012

ArildM skrev:Må vel kanskje innrømme at lyden av Mr2'n gjør at tanken om drivstoff-forbruket
faller litt langt bak i hodet og gjerne ut bakruta når en gir på litt, og "economy" lampa lyser
så orange at den nesten er rødglødende? :twisted:
gullkorn delux;)