TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra 1986

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #200179  av Terpe

Hei
Tenkte jeg kunne vise bilde av min bil, detter er en 100% orginal bil med 146000 km på teller'n
Bilen er dønn strøken og har ikke rust

noen som har ideer på hva man kan gjøre for å pushe den litt opp?
tenker på effekt osv
Vedlegg
Supra
Supra
100_1745.JPG (268.97 kiB) Vist 1208 ganger

#200193  av tojo

Pen bil,om du vil pushe opp effekten ( 300hk+) er 7M - GTE løsningen :wink: Ved over 500hk ville jeg nok satset på 2JZ-GTE

#200346  av Anders gullstein

Så strøken og orginal ville jeg ikke gjort så mye med egentlig. Lett trim kan gå an, oppgraderinger av div understelsdeler. Hvis noe skal gjøre estetisk med den, så må alt dette være tidsriktig til bilen, spesielt angående felger og sportsratt.

Bilen din er meget pen :)

#200365  av Andreazz

Anders gullstein skrev:Så strøken og orginal ville jeg ikke gjort så mye med egentlig. Lett trim kan gå an, oppgraderinger av div understelsdeler. Hvis noe skal gjøre estetisk med den, så må alt dette være tidsriktig til bilen, spesielt angående felger og sportsratt.

Bilen din er meget pen :)
Helt enig! Et fint eksemplar børr bevares for framtiden :wink:

#207738  av beernuts

Hmm.. Ja, og felgene er utrolig fete på den bilen, jeg har de selv på min, og jeg får endel 'hehe smultringdekk på bilen din', men de fleste synes faktisk den kler det! Minner meg litt om Aston Martin Lagonda fra omtrent samme tiden.. ;)

La den være, er nå mitt forslag, finn heller en stygg å herpe!

#208056  av tommis

Et så bra eksemplar som det der synes jeg at man ikke skal tukle så mye med! Litt trim og ny eksos går ann.

Men du, legg ut fleer bilder da!

#208789  av supratt

Få den litt lavere,sett på moderne felger og hiv inn en Lexus V8 så har du maskin og look :wink: Mangler bare motoren i min 2.edition jeg nå :wink: