TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Streetracing gone bad...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #208873  av Zepticon

ADVARSEL!!! STERKE BILDER!

Viser hva som skjer når myke bilister treffer harde ting som bruer ol...
Husk på det der når dere får lyst til å tråkke hardt på gassen...

(redigert av webmastern)

Advarsel fra moderator: IKKE GÃ… INN PÃ… LINKEN HVIS DU IKKE ER KLAR FOR/TÃ…LER STERKE BILDER!
Sist redigert av Zepticon den 24 nov 2006 00:23, redigert 3 ganger totalt.

#208876  av larsst185

wtf?? :shock:
Rimelig på kanten å legge ut her synes jeg.menmen.

#208878  av Zepticon

larsst185 skrev:wtf?? :shock:
Rimelig på kanten å legge ut her synes jeg.menmen.
Ja er enig i det... Veldig på kanten så moderator får fjerne om det er for ille...

#208879  av sindrejl

vel han advarte dere da...

#208882  av Pitchyou

fyttigrisen

#208884  av Zepticon

Aikio @mazda-ogn skrev:Leste vidre på forumet at hun vistnok hadde drukket seg full, kranglet med foreldrene, stjelt nøklene til faren hennes og tatt bilen, faren hadde meldt bilen stjålet, og noen minutter senere hadde ulykken skjedd... Hun skulle passere en civic som lå i 70 MPH ved en bomring...

Sitter litt på en crossroad nå... når man er så dum at man stjeler en porche i fylla og kjører i 100 MPH så fortjener man det man har lagt opp til selv, men på en annen side så syns jeg synd på henne og tenker at hun mest sannsynlig ikke fortjente noe så ille..

Men det får deg til å tenke på konsekvenser ved å kjøre i fylla for å si det sånn... folk som blir tatt for fyllekjøring burde nesten bli pålagt å måtte se igjennom sånne bilder for å se skaden de kan påføre seg selv, og eventuelle andre som kan bli innblandet.

Her er direkte sitat fra Police Forums & Law Enforcement Forums @ Officer.com
young + drunk + dad's porsche = GORE *Graphic Pictures*
This is from a fatal crash on the 241 toll road at Alton pkwy (Calif) on the afternoon of halloween.
The driver was an 18 year who took her father's brand new Porsche out for a spin without permission after getting drunk.
Two 9-1-1 calls came in about three mins. before she crashed. 1 was from her dad saying she just left the house w/ his car without permission - the other call was from a neighbor saying she peeled out at about 60+ around the corner in the neighborhood.
Within five miles from her house and a three minute time frame she managed to get the car on the 241 at well over 100 MPH where she ran into an unsuspecting driver in a Honda then into one of the toll booths.
Så kan vell ikke kalles streetracing da... men fyllekjøring...

#208887  av arctic_celi

:? ble litt kvalm nå ja...

#208888  av cameleon

Uff uff.

#208892  av Dalan

Ouch..

La inn en ekstra advarsel, MEGET sterke bilder på den siden..
Lar det være opp til Celicaturbo om han syns det er greit ha denne posten her eller ikke.
Selv syns jeg den er litt på kanten, men det er jo opptil folk selv å velge hva slags sider man vil gå inn på. Det er jo ingen ren "gørr"-side, så ja.. Vi får se

#208894  av jsun

Meget stygt ja.....

Var selv vitne til en dame som dro av 4 felts veien v/Bommen E6 retning Moss i går. Hun skal være glad de "Nye" lyktestolpene gjorde jobben ved å "bremse" bilen, for ellers hadde hun nok ikke ligget på sykebåren i live.

#208898  av CelicaTurbo

Jeg bestemte meg for å redigere bort linken.. selv om det kan ha preventiv virkning så tror jeg den virkningen er begrenset og de bildene der var rett og slett for jævlige.. jeg synes ikke vi skal ha linker til bilder av gapende hodeskaller som ser ut som knuste egg.. :(

Linken ble ikke redigert pga regelbrudd eller noe, men rett og slett pga at de bildene var alt for ille til at noen bør trenge å se dem. En slik link vekker nysgjerrigheten så det er vanskelig for folk å ikke ta en titt når linken presenterer seg slik, men jeg håper et ytterst fåtall faktisk føler noen glede over slike bilder..

#208902  av sindrejl

ble litt smådårlig for å si det slik ja. Men leste ikke det som stod... at det var fyllekjøring, typisk politijævler å legge det ut som streetracing da.. herregud

#208909  av cameleon

Er så utrolig trist at slik skjer. Det der er jo et godt eksempel på hva som faktisk kan skje om man er riktig uheldig. selvforskyldt eller ikke. Så det gjelder å ha øynene åpne. Virker nesten litt uvirkelig når man ser slik, men det skjer.