TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvor fikk dere som har spacere pÃ¥ st185 tak i de?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #208931  av wickeddark

Har bestillt skikkelige som ikke bare fungerer som en shims, men med nye bolter og alt fra powerzone. Men de har tydeligvis bestemt seg for at de ikke liker å tjene penger.

Det er snart 2 mnd siden jeg bestilte dem. Har ringt utallige ganger, og de sier hver gang at de må sjekke det ut fordi fyren som har med ordrer aldri er inne.

De lover å ringe opp samme dag. Dette har de nå lovd meg tre ganger, ikke svarer de på epost heller. Så legge igjen penger hos dem gidder jeg ikke. Hadde vært flott om noen visste av noen andre som solgte spacere

#208932  av Dalan

http://www.poleposition.no har H&R :)
De svarte meg veldig kjapt på mail hvertfall, men jeg har ikke handlet der..

#208968  av Helmer

Har hørt en del negativt om Powerzone angående service og levering.
Har selv kjøpt spacere fra dem med middels bra erfaring. Tok vel ca 3 uker å få de.

#208995  av celicagt4205nord

ja powerzone er i mine øyne også no good-
Bestilte en dompventil fra HKS å 2stk turbotimere med ledningsnett til 3s gte...da det var godt kanskje to mnd å mye ringing fikk jeg 2 turbotimere å ETT ledningsnett å ingen ventil...mitt råd er å styre unna powerzone hvis det er mulig!

#209023  av csstian

Kjøpte mine hos Streetdesign.no. 3 cm på hver side bak og 1 cm på begge sider foran.Fikk en vældi go pris dær :D

#209149  av wickeddark

Hvilken dimensjon har du på dekkene? Tror mine vil stikke utfor framme om jeg tar spacer på der. Har 215/45/17 der. Gleder meg veldig til å få de på, bilen ser jo ikke ut når dekkene ligger laaaaangt innenfor hjulbuen.

#209192  av csstian

Jeg hadde 225/40-18.Så målte jeg fra felgkant og ut til hjulbue.Men det e jo innpresse på fælgan som avgjør det.Så du får måle på din bil å se.