TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Autofil parodi!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #209145  av tommis

Sikkert noen som har sett den før men...

#209160  av sindrejl

hehe ja er bra den der :P

#209161  av CelicaTurbo

Jeg er ganske lei autofil men den parodien der er bare tåpelig og ser ut som noe som kunne vært laget som et skoleprosjekt på videregående.. litt mer gjennomtenkt og "smart" kunne det definitivt ha vært om de først skal gjøre narr av autofil ;)

#209162  av Andreazz

CelicaTurbo skrev:Jeg er ganske lei autofil men den parodien der er bare tåpelig og ser ut som noe som kunne vært laget som et skoleprosjekt på videregående.. litt mer gjennomtenkt og "smart" kunne det definitivt ha vært om de først skal gjøre narr av autofil ;)
Geir Schau (Glenn Rodney) generelt synes jeg kan bli litt kjedelig i humoren sin innimellom. Men det som er linket til her er vell et klipp av en serie de to hadde på NRK?
"En Citroens reise til begynnelsen" eller nå sånnt, der de kjørte denne Citroen CX`n ned til fabrikken i Frankrike for å vrake den..

#209180  av sindrejl

CelicaTurbo skrev:Jeg er ganske lei autofil men den parodien der er bare tåpelig og ser ut som noe som kunne vært laget som et skoleprosjekt på videregående.. litt mer gjennomtenkt og "smart" kunne det definitivt ha vært om de først skal gjøre narr av autofil ;)
er forsåvidt litt enig der ;)

#209369  av Kilgallon

DÃ¥rlig greier, kunne nesten laget bedre selv.

#209457  av sindrejl

Kilgallon skrev:DÃ¥rlig greier, kunne nesten laget bedre selv.
then do it! skulle gjerne sett flere morsomme/gode home videos parodier :D Kunne tenkt meg cam selv

Edit: tror jeg har fått noe sånn @lpher syndrom her.. litt halvt engrish/norsk..