TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• De nye norske nr.skiltene.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #209190  av Jon Are

Litt lyst til å høre om det bare er meg, eller om det er flere som synes de nye norske skiltene ser helt for jævlig ut? :roll:

#209193  av BrennaRacing

Jeg syns de er fete jeg...

Eneste er at når jeg ser de langt unna så er jeg sikker på at det er en polsk bil som kommer... :lol:

#209195  av Mr2 Mk2

BrennaRacing skrev:Eneste er at når jeg ser de langt unna så er jeg sikker på at det er en polsk bil som kommer... :lol:
Man får lapper man kan ta over det blå feltet hos bt, da er de ikke så værst lenger. :)

#209197  av sindrejl

BrennaRacing skrev:Jeg syns de er fete jeg...

Eneste er at når jeg ser de langt unna så er jeg sikker på at det er en polsk bil som kommer... :lol:
synes dem er for jævlige, men det er akkurat pga det du sier her :P Ser ut som en polsk bil!

#209205  av Olz1

Vet ikke helt hva jeg skal synes. På en måte er det jo stilig, men så er det det der at det ser så fryktelig polsk/litauen ut....og vet ikke om jeg liker det. Ikke at jeg har noe imot folk fra de områdene, men det bare er sånn. Tenker man kan bli vant til det etter hvert jeg.

#209207  av tommis

Nye skilt??

#209208  av Mr2 Mk2

tommis skrev:Nye skilt??
Vedlegg
nytt skilt.jpg
nytt skilt.jpg (21.13 kiB) Vist 1397 ganger

#209216  av jumbo

Som faen heller om jeg kjører rundt med et norsk flagg på blå bakgrunn lol... da blir jeg nok heller skyldig i "dok falsk", heh

Jeg får vel heller passe på å få bilen på skilter igjen før de gamle makuleres. Den forrige typen (med litt mer firkantede, moderne tall) er til gjengjeld de minst stygge skiltene vi noen gang har hatt.

#209227  av aneriks

jeg synes i grunn ikke de nye skiltene er så gale, men de ligner på polske skilter ja som nevnt tidligere

#209269  av Mr2stord

Ser litt ut som ein barnehage har vore med i skilt konkuranse for staten

#209304  av Zepticon

plateklipper fikser biffen :twisted:

#209320  av hovik

Nye skiltene er helt greie, men synd de er enklere for fotobokser, etc. å lese.

Hvorfor folk klikker fordi det er et norsk flagg på skilda er helt ubegripelig. Praktisk å slippe "N" i fremtiden.

#209321  av Kilgallon

Synes de ser bedre ut enn de gamle.

#209323  av cameleon

Synes de norske skiltene ser helt forferdelig ut i utgangspunktet jeg. Siden det er store sjangser for at jeg flytter til miami neste år og da kommer til å ta med mr2'en min over, så får jeg i det minse litt "fine" skilter på bilen min.

Synes alle burde hatt slike skilter som i usa jeg. det er jo bare gøy å ha på hehe...

#209327  av sindrejl

hovik skrev:Nye skiltene er helt greie, men synd de er enklere for fotobokser, etc. å lese.

Hvorfor folk klikker fordi det er et norsk flagg på skilda er helt ubegripelig. Praktisk å slippe "N" i fremtiden.
er ikke fordi det er en N der, men fordi bilen ser ut som den kommer ifra polen eller lignende med elgamle stygge skilter.