TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• bestilling i fra Rogue Motorsport

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#209416  av Mr2 Mk2

Jeg har sendt flere mailer nå uten hell... :( Ser ikke ut som de er interisert i pengene mine gitt...Send meg en pm om du får fatt i dem da, da har jeg endel ting jeg skulle hatt, er såklart med å betale frakt.

#209474  av Xlr8

har fått svar jeg. vist du sender meg en pm med deler du skal ha. så kan jeg hørre med frakta. du vill ikke betale store frakta får jeg skal ha en hele del ting selv:P litt tyngre greier:P

#209486  av Pitchyou

når tenker du på å bestille da?

#209499  av Azrael

Og evt hvor i landet befinner du deg? Om jeg må tenke på videre frakt eller om jeg kan hente det selv :D Er nok noen deler jeg skulle hatt derfra...

#209538  av Xlr8

bor på klepp nærheten av sandnes. skal prøve og ta kontakt vist vi blir mange gjennom der jeg jobber og prøve og presse prisene.. sjefen min sa han vert fall kunne forsøke..

#209539  av Xlr8

Andread skrev:når tenker du på å bestille da?
bestillinga vill jeg prøve og få jort kjappest muligt. helst før jul. men vet de er litt penge mangel sjå mange før jul så kan godt vente til etter og vist de er mange som vill vere med etter nyttår.

#209544  av Pitchyou

ja sendte inn en forespørsel til de på onsdag, fikk svar på torsdag. Sendte mail til bake om hva jeg ville ha og siden har jeg ikke hørt noe...
er egentli samma for meg bare jeg får det:P

#209547  av Xlr8

skal ringe dem i mårra. så får jeg hørre om di er intresert i og selge eller ikke:P

#209684  av Pitchyou

kult, kansje det blir noe ekstra rabatter hvis vi er flere:p

#209700  av mr.two

Jeg har bestilt deler fra de før, og det var bare tull. De brukte 3 måneder på å få tak i intercooleren jeg kjøpte. Sendte utallige mail og ringte, hver eneste gang var det "du har det neste uke, garantert!" neida..slik gikk det ikke. Da jeg omsider fikk kit'et var det ikke komplett, kit'et var ikke laget til den revisjonen jeg hadde oppgitt og jeg måtte lage deler selv.(dette er rogues eget intercoolerkit) Enkelte av delene var ripet opp og så ikke pene ut, tiltross for at disse skulle være nye. Virket som de hadde kastet sammen det de fant for å få et kit, og sendt det av gårde.

#209711  av Pitchyou

hmm da skal de få slippe å lage sete trekk til meg da:p
kansje low rice lysene deres er bedre? synd de koster så mye med HID

#209754  av Xlr8

den historien der hørtes litt avskrekkende ut.. noen andre med erfaringer der i fra?

#209757  av jumbo

Jeg bestilte baklys, coilovers og eksos derfra tidligere i år uten problemer. 2 ukers leveringstid for min del