TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• De nye norske nr.skiltene.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#209329  av TurboKnut

Man venner seg nok til dem også...

#209342  av jumbo

hovik skrev:Nye skiltene er helt greie, men synd de er enklere for fotobokser, etc. å lese.

Hvorfor folk klikker fordi det er et norsk flagg på skilda er helt ubegripelig. Praktisk å slippe "N" i fremtiden.
Det er mer det blå feltet som plager meg enn selve flagget - selv om jeg ikke liker det heller. Kombinasjonen av de to derimot slår alle rekorder.

Og hvem bryr seg om å slippe "N" i fremtiden? Har du seriøst noen gang brydd deg om å kjøre med noe slikt i utlandet?

#209359  av maxgets

jumbo skrev:
hovik skrev:Nye skiltene er helt greie, men synd de er enklere for fotobokser, etc. å lese.

Hvorfor folk klikker fordi det er et norsk flagg på skilda er helt ubegripelig. Praktisk å slippe "N" i fremtiden.
Det er mer det blå feltet som plager meg enn selve flagget - selv om jeg ikke liker det heller. Kombinasjonen av de to derimot slår alle rekorder.

Og hvem bryr seg om å slippe "N" i fremtiden? Har du seriøst noen gang brydd deg om å kjøre med noe slikt i utlandet?
Dem lager jo ikke skiltene for deg da..
For gjennomsnittsnordmannen så er det liek greit å ha N på skiltet.. er maaange som bruker det i utlandet.. noe man egentlig er påkrevd.

Syns skiltene er greie selv =)
Forveksler stadig med polske skilt men det venner man seg fort til

#209373  av Stiansen

De gamle var mye bedre spørr du meg.. Enig med alle som synes det ser litt polsk ut, det gjør jo det! :wink:

#209385  av Andreazz

Stiansen skrev:De gamle var mye bedre spørr du meg.. Enig med alle som synes det ser litt polsk ut, det gjør jo det! :wink:
Bare prktisk at de ser Polsk ut da! Så kan alle som lurer på om de får godkjent JDM supraen sin bare betale en polakk en 500lapp for et par skilt å kjøre med de :D

#209393  av elino

Jeg liker ikke de nye skiltene :?
Are måtte ha nytt skilt bak på supran før messa (det gamle var limt fast og ble bøyd når det ble fjernet før lakkering), men han kunne velge med eller uten flagg og N... heldigvis :) Men liker ikke den nye skrifttypen heller, men man blir vel vant til dem etterhvert....som med alt annet :wink:

#209430  av lexusmann

Syns egentlig også de nye er helt greie...tror jeg...

#209620  av Stiansen

Andreazz skrev:
Stiansen skrev:De gamle var mye bedre spørr du meg.. Enig med alle som synes det ser litt polsk ut, det gjør jo det! :wink:
Bare prktisk at de ser Polsk ut da! Så kan alle som lurer på om de får godkjent JDM supraen sin bare betale en polakk en 500lapp for et par skilt å kjøre med de :D
Haha, genialt :D

#209623  av ure

Driiiiiitstygge :evil: :twisted: Både blått felt N og utforming på tallene.

#209627  av Mr2 Mk2

Til alle de som syter over det blå feltet, så kan man som jeg "sa" tidligere be om en lapp som dekker det blå feltet.Da ser de mye mer kurrant ut, dette kom fordi "noen" følte at de ble påtvunget å støtte "eu".

edit- "Nå trykker Statens vegvesen opp nøytrale klistremerker for å skjule flagget og N'en."

resten av saken: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=158424

#209630  av @lpher

Synes i grunnen blåfeltet er helt greit jeg...men fonten de har valgt er ILLE :D Jeg registrerte Lexusen akkurat tidsnok til IKKE å få nyskilt ;)

#209643  av BrennaRacing

Fonten blir man nok vant med...Jeg syns de forrige skiltene var stygge med en gang de kom også.... Til våren, når jeg skal lakkere bilen å flytte skiltet så skal jeg kjøpe meg sånne, så kan alle dere se hvor kult det er :lol: :lol:

#209748  av jumbo

Mr2 Mk2 skrev:Til alle de som syter over det blå feltet, så kan man som jeg "sa" tidligere be om en lapp som dekker det blå feltet.Da ser de mye mer kurrant ut, dette kom fordi "noen" følte at de ble påtvunget å støtte "eu".

edit- "Nå trykker Statens vegvesen opp nøytrale klistremerker for å skjule flagget og N'en."

resten av saken: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=158424
Ah, takk og pris. Trodde det kun gjaldt flagg/bokstav jeg, men da kan man altså slippe hele blåfaenskapen... flotters

#209799  av WaxFraq

hmm..jeg var å bestillte meg nye skilter i går..da fikk jeg faktisk spørsmål om jeg skulle ha med det feltet på venstre side..(N+flagg)

men for min del gjør det ikke en dritt at det verken er et blått felt, N eller flagg..kunne likegjærne vært et rasistisk utsagn, hakekors og EU for min del...(eller?? :lol: )

se positivt på det, det blir værtfall ikke klistra på noen stooor N på halve bakenden på bilen med dem skilta..!!

nei, det der er rerlativt lite å bli hysterisk over ja.... :wink:

#209803  av BrennaRacing

Nye skilt eller ikke...Jeg hadde uansett ikke giddi å klistra på en stor N på bilen min...