TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Dummeste jeg har gjort noen gang?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#209800  av BrennaRacing

sw20 skrev:det dummeste jeg har gjort er å selle mr2en min...
Det er sant :lol:

#209813  av Andreazz

Dummeste jeg har gjort i nyere tid er at jeg på mirakuløst vis klarte å stappe handa inn i ei radiator vifte med påfølgende klyvd tommel å 6 sting som straff :oops:

Turbotrille:

Var det du som var på tv her for ei lita stund tilbake? Det var en kar som hva lam som jobbet som bilmekaniker, med sånn "stående" rullestol? Mener det var fra Bergen..?
Er meget imponert av slike folk som deg, som er egen og aldri gir opp. Får slike ting som å være lam til å virke som en bagatell! Keep up the good work :wink:
Sist redigert av Andreazz den 29 nov 2006 21:59, redigert 1 gang totalt.

#209819  av bose

tatt en titt på klokka med kaffekoppen i hånda...burde satt fra meg koppen før jeg vridde armen :lol:

#209823  av FireWalk

Det dummeste jeg har gjort? hmm... må være den gangen på fest hvor jeg i fylla ble lurt med inn på et soverom og skubbet ned i senga av 2 søte jenter som ville ha 3kant med meg, for så å sprette opp, springe ut døra i panikk og angre på det til den dag i dag.... :evil: Hva i alle dager var det som foregikk oppe i hodet mitt? det er jo slikt en ser for seg hver gang en våkner opp og faktisk husker hva en har drømt... :roll:

Følte meg forøvrig også litt dum den gangen jeg kjøpte flax lodd for 800 kr i den hensikt å gi dem bort som et suplement til julegavene. Men så klarte jeg ikke holde ut tanken på hvor grusomt jeg ville hatt det med meg selv om noen av dem faktisk hadde vunnet en million på et flax lodd som JEG hadde kjøpt.. Så det endte opp med at jeg skrapet alle selv, for så å oppdage at der ikke var et eneste vinnerlodd og at jeg nettopp hadde kastet bort 800 kr.. da følte jeg meg litt dum ja... :lol:

#209831  av hovik

Lista er altfor lang, men for 15 min siden var jeg ute å sjekka stereo i nyinnkjøpt bruktbil. Når jeg kobla den til igjen ble jeg spurt om security code. Jeg fikk tippa 3 ganger før moroa var over. Mulig jeg har en totalt ubrukelig 2-din Volvo radio/kasett spiller til salgs nå.

#209837  av Poppe1

hovik skrev:Lista er altfor lang, men for 15 min siden var jeg ute å sjekka stereo i nyinnkjøpt bruktbil. Når jeg kobla den til igjen ble jeg spurt om security code. Jeg fikk tippa 3 ganger før moroa var over. Mulig jeg har en totalt ubrukelig 2-din Volvo radio/kasett spiller til salgs nå.
Vent i 24 timer ell no, og vips 3 nye muligheter åpenbarer seg....

#209850  av sleeper

FireWalk skrev:Det dummeste jeg har gjort? hmm... må være den gangen på fest hvor jeg i fylla ble lurt med inn på et soverom og skubbet ned i senga av 2 søte jenter som ville ha 3kant med meg, for så å sprette opp, springe ut døra i panikk og angre på det til den dag i dag.... :evil: Hva i alle dager var det som foregikk oppe i hodet mitt? det er jo slikt en ser for seg hver gang en våkner opp og faktisk husker hva en har drømt... :roll: :
hva pokker tenkte du på da?? :lol: :lol: :roll:

#209851  av FireWalk

sleeper skrev:
FireWalk skrev:Det dummeste jeg har gjort? hmm... må være den gangen på fest hvor jeg i fylla ble lurt med inn på et soverom og skubbet ned i senga av 2 søte jenter som ville ha 3kant med meg, for så å sprette opp, springe ut døra i panikk og angre på det til den dag i dag.... :evil: Hva i alle dager var det som foregikk oppe i hodet mitt? det er jo slikt en ser for seg hver gang en våkner opp og faktisk husker hva en har drømt... :roll: :
jeg tenkte ikke... :oops:

#209856  av sleeper

FireWalk skrev:
sleeper skrev:
du burde ivertfall ha vært VELDIG full! ( eller 12år!)

#209858  av Kilgallon

sleeper skrev:
Han kan ikke ha tenkt i det hele tatt.
Alle ved sine fulle 5 ville blitt der :wink: SÃ¥ sant man var singel da...

#209861  av Helmer

sleeper skrev:
FireWalk skrev:
sleeper skrev: hva pokker tenkte du på da?? :lol: :lol: :roll:
Er ikke så lett å løpe da...., så han var nok nærmere 12 år ja. :lol:

#209862  av FireWalk

sleeper skrev:
FireWalk skrev:
sleeper skrev: hva pokker tenkte du på da?? :lol: :lol: :roll:
etter en helflaske vodka og ymse andre gifter så blir man vel nærmere 12 år i hodet.. om ikke yngre.. :lol:

#209864  av sleeper

FireWalk skrev:
sleeper skrev:
FireWalk skrev: jeg tenkte ikke... :oops:
etter en helflaske vodka og ymse andre gifter så blir man vel nærmere 12 år i hodet.. om ikke yngre.. :lol:
jo, men hvordan greide du og løpe??

#209872  av FireWalk

sleeper skrev:
FireWalk skrev:
sleeper skrev: du burde ivertfall ha vært VELDIG full! ( eller 12år!)
jo, men hvordan greide du og løpe??
Løpe? syntes å huske jeg kunne fly jeg...

#209880  av Andreazz

FireWalk skrev:
Løpe? syntes å huske jeg kunne fly jeg...
"..Fly on the wings of love..."