ina skrev:her er en ekspert til å drite seg ut... har nok gjort mye dumt, men ikke no skikkelig dumt... som jeg kan huske da........
men for en stund siden skulle jeg fylle bensin etter skolen, og jeg veit jo godt hvem side jeg har bensin lokket... men.. så går det en meget kjekk gutt i pararell klassen min... har aldri snakket med han og tror nok det er det beste... men jeg kjørte da inn på stasjonen for å fylle og da ser jeg han kjører inn etter meg... det er heldigvis kø ved pumpene og jeg steller meg i kø... da med tanken på feil side av pumpene og kjekkasen ved siden av meg bak en bil... tenker ikke stort på hvem side av pumpen jeg står men tenker at innen det blir vår tid så kommer jo vi til å fylle samtidig osv... kanskje kunne prøve å si no annet enn hei til han... men.. kommer heldigvis på etterhvert at tanken min er på andre siden... kjører frem å vurderer å snu, men tenker at da skjønner jo han at jeg skikkelig har driti meg ut så ender opp med å bare kjøre........
det er bra det er kø noen ganger azz!!!! 
solgte jo også en helt strøken gammal go celica.... og kjøpte meg en aygo... aygo...
Det må vel ha sett litt dumt ut når sitter å venter i en bensinkø, å når det er din tur så bare drar du
Aprikos køer: I fjord vinter skulle jeg bytte dekk på firmabilen på et verksted i Oslo (jekken min var ikke høy nok

) Det var første dag med snø så det var en helt sinnsyk kø....Steller meg i køen å sitter å venter...Ser at det står en del volvo`er og primiera`er i køen pluss at det står en politibil 2 biler bak meg...Tenkte ikke no spes på det, så jeg bare ventet litt mer

Etter nesten 45 minutter i kø, så kommer det en politimann bort å banker på ruta mi å sier: "Du er klar over at denne køen kun er for politiets tjenestebiler?"
Så da var det bare å komme seg ut av køen, snu bilen å stelle meg i en annen kø som var ved siden av...Var ikke storfornøyd da
Har forresten også stått å snakket dritt om stylingen på en s13 på japsetreffet, uten at jeg så at eieren satt på huk på andre siden av bilen