TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Delenummer pÃ¥ div til MK1?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #209736  av villejan

Skulle gjerne hatt noen delenummer på div. ting.
-Hvite blinkere(på skjermene)
-"Armlene" puten i midt konsollet.

Noen som sitter på dette?

Dette topicet kan brukes dersom andre lurer på forskjellig, slik at vi kan samle det.

#210065  av ArildM

Var i kontakt med en bildeleforhandler hær på strøket, og uorginale hvite (ikke crystal) blinkere til sideskjermene kunne han skaffe for 50,- per par :shock:

Disse blinkerne sto oppført på no slags nyere camry/carina om jeg ikke tar helt feil. Har desverre ikke delenr.

#210093  av villejan

Er det et delenummer på det, eller er det totalt vekk fra alt som heter et toyota nummer... som om det spiller noen rolle egentlig! Vet at man få fatt i noen fra In.pro.

#210154  av ArildM

Finnes vel trolig orginalt i fra toyota, men da sannsynligvis til US Camry/Carina på 90 tallet en gang og ikke minst til en helt annen pris.

Vurderte å kjøpe noen par å ha liggende for å selge til folk som trenger, men er da like enkelt å bare skaffe selv 8)

#210155  av James

har delenr. på armlenen til midtkonsollen hjemme... kjøpte ny for en stund siden. Betale vel rundt 500kr ink. moms om jeg ikke tar feil.
Skal sjekke hva dele. nr er når jeg er ferdig på jobb :)

#210504  av James

...fant ikke igjen delenr. sorry... men er bare til å ringe Toyota. Var det jeg gjorde og sa bare hva jeg skulle ha.. kostet 470kr om jeg husker rett. Tok bare et par dager ,så var en kommet fram :)

#210568  av villejan

Takker James, men se om du finner det i garasjen...hehe,
200,- pr. stk for de hvite blinkere foran.

#213556  av James

Litt sent kanskje ,men fant igjen delenr. på midtkonsollen om noen skulle trenge det :)

Delenr: 58804-17020-01