TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Knuste felger

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #210118  av James

Da var dagen kommet! Kjørte på en veldig dårlig vei med mye huller og ujevn asfalt og ende opp med å knuse to 17"BBS rx felger :(
Heldigvis gjekk ikke det noe skade på bilen, men pris på en ny 17" BBS rx felg er på 2400kr, noe som svir på lommeboken når man må ha 2 stk. like før jul....
Men har nå istedenfor bestemt meg for å kjøpe noen helt nye felger..
Så er bare komme med forslag!! :) Blir kanskje 16" denne ganger med tanke på kjøregenskaper osv....

Har sett på Kosei K1 Racing
Syns di klær bilen veldig bra... Noen som kjenner til hvem som selger disse?
Vedlegg
mr2.jpg
mr2.jpg (25.59 kiB) Vist 521 ganger
kos_k1_race_sil_ci3_l.jpg
kos_k1_race_sil_ci3_l.jpg (18.1 kiB) Vist 521 ganger

#210122  av Kilgallon

Triste greier av vi betaler så dyr veiavgift, så klarer i staten å holde veiene vedlike.

#210139  av James

celicat23 skrev:Pole Position har ivertfall en type kosei felg. Mulig de kan skaffe flere?

http://www.poleposition.no/felg.html
Takker! De har inne i 17". Koster 1700kr per felg så er ikke så ille...
Spørsmålet er bare om jeg skal kjøpe fire nye felger, eller om jeg skal kjøpe to nye BBS rx felger :?
Syns selv BBS felgene klær bilen godt, men hadde jo vert artig med noen nye felger....

#210807  av James

Ble til å kjøpe to nye BBS RX felger! Håper jeg får de på fredag visst alt går etter planen... Ser helt j.... ut med 17" bak og 15" forran som det er nå for øyblikket :?

#210808  av Mr2 Mk2

James skrev:Ble til å kjøpe to nye BBS RX felger!
Den er god, er uten tvil noen pene felger :wink:

#210814  av arctic_celi

celicat23 skrev:Pole Position har ivertfall en type kosei felg.
http://www.poleposition.no/felg.html
Uff... der var det mye pent!! :shock:

#210816  av James

Mr2 Mk2 skrev:
James skrev:Ble til å kjøpe to nye BBS RX felger!
Den er god, er uten tvil noen pene felger :wink:
Takker :wink: