TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Norbits

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #210652  av FireFox

Norbits: Noen som har en invite til overs, som kansje vil gi til en stakkar som trenger det?? :)

#210657  av sindrejl

kunne tenkt meg invite jeg også ;)

#210689  av egotrip

tja klarer meg fint uten norbits gitt :)

fint å laste ned serier i 2.4MB i sekundet :D

menneh.. hadde ikke sagt nei til en invite, sitter på 18mbit/2mbit linje.

#210709  av FireFox

egotrip skrev:tja klarer meg fint uten norbits gitt :)
sitter på 18mbit/2mbit linje.
Surt? :P

#210714  av chris

Jeg er på Norbits ;)

Men jeg har lovet bort invite-muligheten min, så dessverre.. men norbits er digg :D

#210719  av Kilgallon

Hva er norbits?

#210729  av tojo

Kilgallon skrev:Hva er norbits?
Norbits er en torrentside. Mycket bra :wink:

#210732  av sindrejl

bruker newsgroups jeg, men det koster pr mnd.. litt surt
dog finner alt, helt sikkert, ingen uploads o.l og alltid full hastighet :)

#210737  av Andreazz

tojo skrev:
Hva er en torrentside? (har null peiling på data, utover det å slå den av og på)

#210740  av Akopley

Andreazz skrev:
tojo skrev:
Hva er en torrentside? (har null peiling på data, utover det å slå den av og på)
Torrent er ei fil man kan laste ned (f.eks dvd film fil), så åpner man den i et program som egner seg for slik f.eks azureus, bittorrent.. Så laster man ned "filmen" via dette.

Fant på nette:
BitTorrent er et p2p-system for å distribuere filer i et nettverk.
BitTorrent gjør det mulig for mange brukere å laste ned samme filer uten at det går tregere for andre. Dette oppnåes ved å tvinge alle som laster ned til å også laste opp deler av fila de har med andre som laster ned, så hvert medlem i en «sverm» bidrar til distribusjonen av innholdet.

Du kan gå inn her å se litt hvordan det er, http://thepiratebay.org/ en torrent side :)

#210742  av Rømmling

noen som ville ha invite så kan dere slos om en jeg har.
trodde jeg hadde flere men har vist bare en nå.

så en invite utlyst

#210756  av celicat23

Jeg har flere invite's ledig til torrentleech (som får ting stort sett alltid før de dukker opp på sider som nforce og vcdquality f.eks)

MEN INGEN FÃ…R!!! HAHHAHAHAHAHHAHA

(neida, kjeder meg ikke på jobb....)

#210761  av Kilgallon

tojo skrev:
OK, men holder meg til thepiratebay. Det holder til mitt bruk.

#210825  av nlight

Norbits er en ganske dårlig side, men det er mye norske serier som kun kommer dit. De har også sperre på nye kontoer der nå, uvisst om hvis og når de åper opp for flere brukere.

Torrentleech er en meget bra side! Har 4 invites dit, men det kreves at du klarer å bevise at du er en god torrenter (f.eks ved å vise til en annen torrentside der du har god ratio) Inviterer man folk dit som ikke laster opp nok, så får man pes selv.
Har også invites på http://www.revolutiontt.net hvis noen trenger..

#210829  av nlight

Kilgallon skrev: OK, men holder meg til thepiratebay. Det holder til mitt bruk.
Med en gang du prøver en torrentside som krever registrering, så vil du oppleve at piratebay er utrolig dårlig (tregt) ;)
Samt at du finner nesten kun ting som er værdt å laste ned.
På piratebay kommer det jo flere hundre (tusen?) torrenter daglig som man igjennom før man finner det som virkelig er værdt å laste ned.