TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• legge opp ledning i celicat-18

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #210630  av per s

noen som har peiling på hvordet er enklest å dra ledninger fra motorrommet og inn til kupe,eni en toyota celica t-18? hadde vært til stor hjelp:)

#210632  av cs2451

der som resten av ledningsnettet går inn! på venstre side av torpedoveggen hvis du står å ser mot torpedoveggen. Det er en stor gummi lefse.

#210635  av per s

ja så det. sto å prøvde å presse ledningen gjennom lenge. men det virket som om ledningen stoppet opp i noe før dn kom såpass langt frem at jeg fikk taki den. har tredd stereo kabler gjennom der tidliger.mn de er mye tykkere å lettere å få gjennom. noen tips eller triks for å få ledningen gjennom der?:P

#210642  av Helmer

Hvis du taper eller knyter fast ledningen i en sykkeleike, strikkepinne eller lignende er det lettere å få den imellom.
Det beste er å være to stk, en dytter og en tar imot, men det går greit aleine også. :wink:

#210646  av per s

ok:) takk.skal prøve d i morgen:)

#210647  av wickeddark

På min er det dratt noen ledninger inn der inntaket til varmeapperat registeret er. Var rimelig god plass rundt der, og ingen problem å tre tynne kabler inn der.

#210788  av csstian

Pass bare på å tette hullet godt slik at det ikke blir lekarsje inn i kupe.Får du lekarsje langs kabelen til styresentralen så kan det ende med deffekt styresentral :(

#210875  av per s

endelig fikk jeg ledningene gjennom ettr mye strev :D jeg måtte teipe fast ledningen i en sykkel eike ja.mn d var så mage andre ledninger der att jeg måtte lirke som faen for å få dem gjennom:P mn d funka:D så takk for hjelpa:)

#210888  av Helmer

per s skrev:endelig fikk jeg ledningene gjennom ettr mye strev :D jeg måtte teipe fast ledningen i en sykkel eike ja.mn d var så mage andre ledninger der att jeg måtte lirke som faen for å få dem gjennom:P mn d funka:D så takk for hjelpa:)
Ja der kan du se... :wink:

#210956  av Biggen

Hvis en smører ledningen inn med et eller annet slaks milt glidemiddel, pleier det å gå som en lek.....!! :D