TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• "POTTIT NORGE"

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#211292  av BrennaRacing

Leste det i VG i sta....Er helt utrolig...Hvertfall når han drar til Politiet å kan bevise hvem som har brutt seg inn hos han...

#211329  av FireWalk

Eneste politiet klarer å gjøre er å dele ut fartsbøter og forelegg.. Så snart det er snakk om virkelige kriminelle så slipper de omtrent alltid unna. Er ikke uten grunn at utenlandske kriminelle gjenger kommer til norge for å drive virksomhet her da det ryktes over hele verden hvor lukrativt det er å drive kriminalitet her. Sjansen for å bli tatt er minimal, samtidig som at straffen er minimal. Det eneste man må passe på er å ikke kjøre for fort når en stikker av med tyvgodset.

Skal vedde på at tyven i dette tilfellet går fri, mens han som ferska han får fengsel. Norge og politiet i et nøtteskall..

#211344  av Stiansen

Norge er et sykt land.. Det er alt jeg har å si :?

#211354  av T16REX

Voldta og drep noen, og kanskje gå fri... Snyt på skatten og bli bura inne...
Say no more.

#211358  av Pitchyou

LOL, rett og slett tragiskt og skummelt å bo i norge:O

#211373  av Skylar

Eg har ikkje ord for hvor jevlig dumt dette landet her er.
Hadde eg hatt lincense to kill hadde det vært mange på listen!!!!

#211374  av sleeper

T16REX skrev:Voldta og drep noen, og kanskje gå fri... Snyt på skatten og bli bura inne...
Say no more.
neida, skatten er det ikke noe problem med (ikke for bedrifter ivertfall..) så på tv2 nyhetene kl 2100 i dag og da var det en stor repotasje om at kun 1 av 10 REPORTERTE skatte\avgifts fusk gjort av bedrifter blir etterforsket og straffet.... ( DU verden hvor godt system vi har her!)

men det må kansje være sånn nå purken kun holder fartskontroller..

#211376  av kimae

Skylar skrev:Eg har ikkje ord for hvor jevlig dumt dette landet her er.
Du bor jo i norge da...
Ikke rare straffen hvis du dreper noen... Bare ikke bruk kake...

#211377  av sindrejl

uff.. playern min funker visst ikke helt.. vil ikke spille av :/ bare den første vg reklamen

#211384  av arctic_celi

Huff ja... denne saken har jeg fått med meg ja... bor jo i Bodø..
Her er info fra Lokalavisen (de som tok saken først)

Første artikkel:
http://www.an.no/indresalten/article2446058.ece

Andre artikkel:
http://www.an.no/indresalten/article2448130.ece

Tredje artikkel:
http://www.an.no/indresalten/article2450176.ece

Det som er ironisk da er at de ikke hadde tid til å hjelpe han.
Men nesten samme dag som dette skjedde så hadde de tid til å ta meg i 67km/t i en 60sone (og da kom jeg rett fra en 70sone)

1600kr takk!! Penger vil de ha :roll:

Men jeg må jo si at Bodø er og blir en politi by.
Pga en forholdvis liten by og at vi har en av to norges politihøyskoler.
Dette betyr at det er alt for mye politi (ny utdannet politi som skal læres opp... Derfor tar de alt de kommer over for å "sette" et godt eksempel for elevene)
Dette kombinert med antall inbyggere så må jo nesten alle bli plaget av dette siden siden vi er så få....
rett og slett for mange purker pr person.

Borstsjett fra de viktige sakene da.. som krever mye arbeid og personell med erfaring. Som denne saken...

#211385  av Skylar

kimae skrev:
Skylar skrev:Eg har ikkje ord for hvor jevlig dumt dette landet her er.
Du bor jo i norge da...
Ikke rare straffen hvis du dreper noen... Bare ikke bruk kake...

Nei, det var det da :lol: