TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Flere som har fÃ¥tt riper av at en katt har gÃ¥tt pÃ¥ bilen?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #208993  av Jon Are

Flere som har opplevd at en katt har gått på bilen, når bilen har stått ute en natt?
Og kattehelvete har selvsakt klart å lage riper i lakken. :evil:

Her er kanskje en løsning på problemet. :twisted:

(Warning: Katte elskere bør ikke se denne) Så er dere advart. :lol:
http://www.killsometime.com/Video/video.asp?ID=61

Den katta går ikke på bilen flere ganger. :twisted:

Enda en dum katt!
http://www.killsometime.com/Video/video.asp?ID=62

#208999  av GhostRider88

hehe genialt, men det hadde blitt en del søl om den ideen skulle bli realisert :P "stakkars lille pusen, ble krønsja ned i grusen, så blod å gørr det SPRUTA over alt :twisted: "

#209038  av Helmer

Ja de forbanna katteskinna! Har hatt noen på bilen min å, helst med potene fulle av sand! :evil:
Skulle kobla 220 volt´n rett i karrosseriet! :twisted:

#209052  av Kilgallon

Katter er noe skikkelig herk uanset åssen man vrir å vrenger på det, synes jeg da. Er jo også allergisk, så det gjør jo ikke saken noe bedre.

#209083  av sindrejl

jeg er allergisk, men elsker de små krekene likevel :)

#209084  av aneriks

katter er søte de, men hadde vært greit om de holdt seg vekk fra bilene og veier :D

#209091  av GhostRider88

Kilgallon skrev:Katter er noe skikkelig herk uanset åssen man vrir å vrenger på det, synes jeg da. Er jo også allergisk, så det gjør jo ikke saken noe bedre.
slenger meg på jeg å, er allergisk selv også, spess mot katteunger

#210830  av ketil_n

Jævla idioter dere er.. Så dere mener det er greit og drepe en katt p.g.a noen riper i bilen??? Greit det er kjipt, men når dere støtter innholdet i den filmen, sier vel det mere om hvor tragisk dumme dere er da, som kan mene at dyreplageri er greit..

#211270  av Jon Are

ketil_n skrev:Jævla idioter dere er.. Så dere mener det er greit og drepe en katt p.g.a noen riper i bilen??? Greit det er kjipt, men når dere støtter innholdet i den filmen, sier vel det mere om hvor tragisk dumme dere er da, som kan mene at dyreplageri er greit..
Noen som er oppriktig gla i bilen sin da vettu.
Og som legger my av tiden og skjela si i å pusse på bilen.
For meg betyr bilen veldig mye, å når da
KATTEHELVETE kommer å lager store stygge riper på bilen min :evil: ....ja da bør ikke katten være i nærheten av meg i det øyeblikket jeg ser det, for da mister den katta alle sine 9 liv på få sekunder. Da skal den katta DØ!! :twisted: Koste va det koste vil!!
Da er det ikke dyreplageri.
Da er det hurtig henrettelse. :twisted:

#211274  av Andy_Celica

ketil_n skrev:Jævla idioter dere er.. Så dere mener det er greit og drepe en katt p.g.a noen riper i bilen??? Greit det er kjipt, men når dere støtter innholdet i den filmen, sier vel det mere om hvor tragisk dumme dere er da, som kan mene at dyreplageri er greit..
Selv om folk har forskjellig syn på katter kan man ikke kalle de for Jævla idioter eller hvor Tragisk Dumme de er.

og hvis kattene ikke liker å bli plaga osv så bør de holde seg unna bilene da :twisted:

#211383  av sindrejl

mangler du et kromoson fra fødselen eller bare later du som? Du er klar over at filmen ikke er ekte? Og at gjengen innpå her overdriver "en tad"? skjerp deg da..

#211387  av ketil_n

Jon Are... Ble du mobbet mye på skolen eller, siden du har så mye sinne inne i deg at du bruker bruker ord som: "Da skal den katta DØ!!"??? Hvis du er så jævlig tøff at du mener et lite dyr som er ti ganger mindre en deg, og forsvarsløst ikke burde være i nærheten av deg i det øyeblikket du ser det, da kan du jo komme en tur til Oslo da, så får vi se hvor tøff du er da?

Også til deg Andy_Celica.. Du skjønner vel såppas at en katt ikke skjønner at den skal holde seg unna biler, fordi det kan bli riper på bilene?

Også var det deg til slutt da sindrejl... Den første filmen er jo bare en reklamefilm, så den er ikke ekte.. Men den siste er jo ekte, og det ser ikke så godt ut og bli kastet sånn i veggen.

#211407  av sindrejl

ketil_n skrev:Jon Are... Ble du mobbet mye på skolen eller, siden du har så mye sinne inne i deg at du bruker bruker ord som: "Da skal den katta DØ!!"??? Hvis du er så jævlig tøff at du mener et lite dyr som er ti ganger mindre en deg, og forsvarsløst ikke burde være i nærheten av deg i det øyeblikket du ser det, da kan du jo komme en tur til Oslo da, så får vi se hvor tøff du er da?

Også til deg Andy_Celica.. Du skjønner vel såppas at en katt ikke skjønner at den skal holde seg unna biler, fordi det kan bli riper på bilene?

Også var det deg til slutt da sindrejl... Den første filmen er jo bare en reklamefilm, så den er ikke ekte.. Men den siste er jo ekte, og det ser ikke så godt ut og bli kastet sånn i veggen.
vel da må jeg være tøff nok til å si beklager, jeg la ikke merke til at det var postet enda en video. Har sett den før, men kan ikke si at det ser behagelig ut nei :(

#211413  av cameleon

ketil_n skrev:Jon Are... Ble du mobbet mye på skolen eller, siden du har så mye sinne inne i deg at du bruker bruker ord som: "Da skal den katta DØ!!"??? Hvis du er så jævlig tøff at du mener et lite dyr som er ti ganger mindre en deg, og forsvarsløst ikke burde være i nærheten av deg i det øyeblikket du ser det, da kan du jo komme en tur til Oslo da, så får vi se hvor tøff du er da?

Personlig er jeg veldig glad i katter. Så det å kverke dyret pga riper hadde ikke skjedd hos meg i alle fall.
Men altså. komme en tur til oslo så får vi se hvor tøff du er?...altså skjerp deg kis. prøv å vær litt mer seriøs når du legger ut en post. Det der blir veldig barnslig oppførsel bare så det er sagt. Er det noe du virkelig bør passe deg for, så er det å komme med veldig nedlatende utsagn i hytt og pine. Tenker du litt, så skjønner du nok hvorfor :wink:
Her inne så er det veldig mange folk med en genuin bilinteresse som har lagt i mye tid og arbeid samt penger i bilene sine, og når man f.eks omlakkerer en bil for 50k, så er det utrolig irriterende å se disse katteripene i bilen.