TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilde

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #211439  av lexusmann

Har et bilde av rollan min. Er i et merkelig format (dat- fil), og skal vise det til noen som ikke får vise det på sin pc. Noen som kan hjelpe meg med å få det over i et annet format?Kan enten legge det ut her eller sende det på mail, eller no'. Beklager hvis det er feil forum med dette innlegget... :oops: Kan jo legge det med en gang.
Jeg får faktisk ikke lov det engang, nei....
På forhånd takk.

#211472  av kennethx

Alle mulige fil endinger er ikke tilatt som vedlegg. Men hvis du zipper filen kan du legge den til som vedlegg som zip fil :)

#211680  av lexusmann

Nå har jeg ikke så mye peil på sånn zip greier...mulig å forklare ??
Til admin: la posten inn på corolla- forumet...hvordan det kom inn her også, er en gåte for meg....beklager!! :cry:

#211686  av Mr2 Mk2

Du kan sende til meg på mail, så kan jeg se på det. :)

#211693  av Mr2 Mk2

.....
Vedlegg
Rollanmin,nyvaskaogbona.JPG
Rollanmin,nyvaskaogbona.JPG (470.4 kiB) Vist 439 ganger

#211694  av lexusmann

Der var det ja...sikkert ikke no' stort problem..takker...dette er da vogna mi.... :wink: ikke verdens fineste, men...men duger nå...

Bakgrunnen for hele greia var at jeg så noen fine frontblinkers hos BS Bildeler som skulle passe...trodde jeg!! Da jeg prøvde de, var de ikke like...de var noe kortere på lengden, og litt bredere enn de originale...så jeg sendte de tilbake...har ikke fått refundert penga enda, de ville se bilde av bilen...