TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• skal skaffe meg en ny dvd/cd spiller til min mr2.

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #211598  av GhostRider88

Hei.

har sett på en CD spiller til bil med intigrert dvdskjerm og spiller.

Her er spesifikasjonene:

3,5" Multimediasenter for bil

DVD / VCD / CD / CD-R / CD-RW / MP3 / USB /
MMC/ SD CARD PLAYER.

Spesifikasjoner:
# DVD/USB/MMC/SD Card read player Multimedia centre
# 3.5-inch Wide-Screen TFT / LCD Display
# High Brightness: 250 cd / m2
# Color, Contrast, Brightness, Tint controls
# Last Angle Memory DVD player
# Car DVD Slot-in Mechanism
# Digital & Mechanical Anti-Shock with ESP Memory
# Built-In Dolby Digital Decoder
# Last Position DVD Memory
# OSD (On Screen Display)
# Full Function Remote Control
# AM/FM PLL Synthesizer Tuner with Memory Presets OPTION
# Auto Store Pre-set Scan
# Preset EQ (POP CLASS ROCK USER)
# Bass / Treble / Fader / Balance Controls
# Extending Amplifier Control
# Hi Power 50W x 4
# 4 RCA Audio Outputs
# Size: 35.5*14.5*25.2
# N.W: 2.5KG/PCS
# G.W: 3KG/PCS
# CTN Size: 61.5*37*25.2cm

Virker dette bra? Og en annen ting jeg lurte på var at jeg har nå en sony spiller i bilen, men jeg må vell koble ut denne for å evt få koble til den nye?
Takker for svar :)
Og om det er noen som vet om andre in-dash spillere til bil som ikke koster stort over 3000kr så si ifra ;)

Bilde:
Vedlegg
hfk-351dvd.jpg
hfk-351dvd.jpg (5.79 kiB) Vist 1764 ganger

#211625  av lasse

Hvis jeg var deg ville jeg nok spart endel mer penger før jeg kjøpte meg indash dvd spiller, for 3000,- får man jo ikke stort mer enn en ålreit vanlig cd-spiller...
3,5" skjerm synes jeg også var i minste laget.

Har akkurat skaffet meg denne selv
http://www.panasonic.no/servlet/PB/menu ... index.html

Har endel større skjerm, og uendelige tilkoblingsmuligheter, er jo ganske gromt med touch screen da, panasonic er jo også et kjent og ålreit merke.

#211642  av GhostRider88

jeg har selv sett på den i the real life :P og faktisk så var det veldig bra bildekvalitet med tanke på at skjermen er på 3,5". Den var helt krystallklar og man så underteksten på filmene uten problemer :) Vurderer sterkt å kjøpe denne. Men jeg må vell ta ut den sony spilleren jeg har før jeg kan sette inn den nye eller?

#212162  av chris

Jeg hadde vurdert å skippa sånne no-name merker.. kjøp heller JVC KD-AVX2. Knallbra spiller.. koster litt mer, men er verdt det. Se på bilradiospes.no :)

#212209  av GhostRider88

chris skrev:Jeg hadde vurdert å skippa sånne no-name merker.. kjøp heller JVC KD-AVX2. Knallbra spiller.. koster litt mer, men er verdt det. Se på bilradiospes.no :)
hva mener du med skippe no-name merker? Og må jeg ta å koble fra sony spilleren som er i bilen fra før?

#213025  av @lpher

GhostRider88 skrev: hva mener du med skippe no-name merker?
Det han...og de fleste andre som har vært uheldig nok til å ha prøvd slike ting...er at det er ikke verdt det ;) No-name produkter = kinderegg byggekvalitet..i BESTE fall...
GhostRider88 skrev: Og må jeg ta å koble fra sony spilleren som er i bilen fra før?
Yepp...det må du nok uansett...
Sist redigert av @lpher den 17 des 2006 16:00, redigert 1 gang totalt.

#213038  av GhostRider88

@lpher skrev:
GhostRider88 skrev: hva mener du med skippe no-name merker?
Det han...og de fleste andre som har vært uheldig nok til å prøvde slike ting...er at det er ikke verdt det ;) No-name produkter = kinderegg byggekvalitet..i BESTE fall...
GhostRider88 skrev: Og må jeg ta å koble fra sony spilleren som er i bilen fra før?
Yepp...det må du nok uansett...

ahhh det ga mer mening ja :P Skal se etter jul om jeg har penger til å kjøpe et anerkjent merke ;)

#213045  av @lpher

GhostRider88 skrev:
ahhh det ga mer mening ja :P Skal se etter jul om jeg har penger til å kjøpe et anerkjent merke ;)
I lengden er nok det garantert billigere ja ;)