fikk denne meldinger når jeg prøvde inviten min:
Det er en grense på 10,000 på aktive brukere. Vi er nå over den grensen. Du kan prøve igjen senere da det løpende er kontoer som blir deaktivert.
Rømmling skrev:fikk denne meldinger når jeg prøvde inviten min:Som sakt, så vil jeg veldig gjerne ha en invite.. så du må bare prøve igjen for min del
Det er en grense på 10,000 på aktive brukere. Vi er nå over den grensen. Du kan prøve igjen senere da det løpende er kontoer som blir deaktivert.
nlight skrev:Norbits er en ganske dårlig side, men det er mye norske serier som kun kommer dit.Det er en ganske bra side synes jeg, men er litt for få brukere. Utrolig mye serier og filmer der.. og absolutt alle er med norsk tekst (eller norskprodusert såklart).
nlight skrev:Norbits er en ganske dårlig side, men det er mye norske serier som kun kommer dit. De har også sperre på nye kontoer der nå, uvisst om hvis og når de åper opp for flere brukere.gi meg gjerne en invite til revolutiontt.net
Torrentleech er en meget bra side! Har 4 invites dit, men det kreves at du klarer å bevise at du er en god torrenter (f.eks ved å vise til en annen torrentside der du har god ratio) Inviterer man folk dit som ikke laster opp nok, så får man pes selv.
Har også invites på http://www.revolutiontt.net hvis noen trenger..
@lpher skrev:the way i see it...Vet ikke hva slags hastigheter som skal til for å tilfredstille deg alf, men maxer nå ut min 20Mbit linje på norbits.
norbits...alt for få brukere...ergo ikke spesielt bra hastigheter
torrenbytes...the mother of the all...eller...det var ihvertfall det
torrentleech...har vel overtatt tronen fra torrentbytes more or less
thepiratebay...enkel og grei tilgang til nordiske ting...mye rart her...
pedros...flac only... eneste flac only site jeg kjenner til ihvertfall
FireFox skrev:men tilbake til spørsmålet mitthar sendt invite til deg.er det ingen som har en invite til overs??? betaler gjerne en liten slant for det
nlight skrev:Ja tusen takk for den, men sku gjerne ha en norbits invite oxoFireFox skrev:men tilbake til spørsmålet mitthar sendt invite til deg.er det ingen som har en invite til overs??? betaler gjerne en liten slant for det
Og som vanlig er ting gratis på nette
kennethx skrev: Vet ikke hva slags hastigheter som skal til for å tilfredstille deg alf, men maxer nå ut min 20Mbit linje på norbits.Om du ser igjennom den lista mi...så vil du finne at jeg vanker stort sett bare på ratio-sites...med unntak av tpb
Saken er den at ratiosites > nonratio sites. For da seeder alle max av det de kan, og det gjør igjen at det går fort for alleSeeder du til en ratio på 1+ på tpb? Tror ikke det, du setter minimum ut, maximum inn, og stopper den med en gang den er ferdig, derfor går det tregt for alle selv om det er mange brukere. Gjør du det på en ratio site blir du bannet.
maxgets skrev:Jeg kunne tenkt meg en invite til norbits om noen har! =)Ingen vits å få invite. Maksgrensen på 10000 medlemmer er nådd.
@lpher skrev:Ja, om du laster ned gamle ting, så blir det sånn. Gjelder å være litt smart med tanke på hva man laster ned, spesiellt i starten kom meg over 2 i ratio på ett par dager etter jeg joina, når du har bygget deg opp en liten buffer står du jo litt friere med tanke på hva man laster nedkennethx skrev: Vet ikke hva slags hastigheter som skal til for å tilfredstille deg alf, men maxer nå ut min 20Mbit linje på norbits.Om du ser igjennom den lista mi...så vil du finne at jeg vanker stort sett bare på ratio-sites...med unntak av tpb
Saken er den at ratiosites > nonratio sites. For da seeder alle max av det de kan, og det gjør igjen at det går fort for alleSeeder du til en ratio på 1+ på tpb? Tror ikke det, du setter minimum ut, maximum inn, og stopper den med en gang den er ferdig, derfor går det tregt for alle selv om det er mange brukere. Gjør du det på en ratio site blir du bannet.
Får greie nok hastigheter på norbits også...men de gangene jeg har lasta ned noe dær....så må du jo ha fila liggende i EVIGHETER for å vente på at en eller annen luring skal forville seg borti samma torrentfil...for å få seeda 1:1...det er det jeg egentlig mente var problemet med norbits...og det har hendt ifte at torrenten går ut på dato før jeg har fått seeda nok...
Så til å være så exkuisive som de selv vil ha det til...så fungerer det...PR IDAG ihvertfall...ikke spesielt bra for meg ihvertfall