TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• S: 1994 Supra TT 6 speed RHD J-Spec SOLGT!!

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.

#210978  av arctic_celi

Og det er Tore som har kjøpt den? :)

#211662  av demon

den tok seg en pen liten tur til indreøstfold den. :)

#211807  av Tvetern

Vet det :D Har fått høre at han har gassa friskt rundt i Sarpsborg distriktet i helga ;)

#211905  av demon

bpracing skrev:Vet det :D Har fått høre at han har gassa friskt rundt i Sarpsborg distriktet i helga ;)
fikk høre det på julebordet på lørdag og. :? ryktene sprer seg fort gett. :roll:
måtte vise små gutta hva ekte japsekrefter er. :D

#211914  av Andy_Celica

demon skrev:
bpracing skrev:Vet det :D Har fått høre at han har gassa friskt rundt i Sarpsborg distriktet i helga ;)
fikk høre det på julebordet på lørdag og. :? ryktene sprer seg fort gett. :roll:
Fikk sett deg i helga jeg oxo, kom litt seint til showet men fikk høre av aarumen at du hadde noen fine piruetter. :D

#211927  av demon

Andy_Celica skrev:
demon skrev:
Fikk sett deg i helga jeg oxo, kom litt seint til showet men fikk høre av aarumen at du hadde noen fine piruetter. :D
hysj hysj. :wink:

#212422  av Tvetern

Sjefen fikk sms fra dattera til en kompis av han som bor i Sarpsborg. Hun visste ikke at den var solgt og trodde den var stjålet :D Det står jo firmanavnet på begge sider av bilen og hun så at det ikke var meg som kjørte.....hehe
Kult at du er fornøyd og bruker den da. Det er det den er til ;)

#212537  av demon

hvis været blir bra eller brukbart på lørdag så tenker jeg meg en tur ut engang til. da får hu vinke da når hu ser bilen. :D

angående reklame så har jeg ikke hatt tid til å plukke det av og det gjør seg litt mer med litt stikkers på bilen. :P hehe