TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• har mista lappen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#211957  av celicagt4205nord

dca skrev:hihi...syns sånn er morro å lese...altså synd for deg men du skal ABSOLUTT ha for forsøket... jeg skulle vært temmelig tygg før jeg hadde turt å kjørt fra dem... på mc hadde jeg ikke vært i tvil men med bil..hmm burde vært en kjapp en ihvertfall! :)
ja jeg gjorde et tappert forsøk...det bare slo meg i hodet at jeg måtte gi gass å da kjørte jeg ganske hardt til tider..var helsvett til tider :D jeg har ikke tid til noe rettsak så jeg godtar hele dritn så får jeg heller kjøre opp til sommeren igjen..det går sikkert bare bra(not)får håpe jeg berger litt av pengene på salg av bilen værtfall :roll:

#211961  av BrennaRacing

toyota_mr2 skrev: men du kan reise til politistasjonen å si at du ikke gotaralike velll de går an

lykke till
Det går nok ikke an å komme senere å si at man ikke godtar alikevel...Det fikk hvertfall jeg beskjed om når jeg ble tatt i laserkontroll

#211964  av celicagt4205nord

BrennaRacing skrev:
toyota_mr2 skrev: men du kan reise til politistasjonen å si at du ikke gotaralike velll de går an

lykke till
Det går nok ikke an å komme senere å si at man ikke godtar alikevel...Det fikk hvertfall jeg beskjed om når jeg ble tatt i laserkontroll
når du blir att av up politiet å du skriven under på stedet at du godtar førerkortbeslag så har du 3 uker til å trekke den underskrifta...men som jeg har hørt stiller man veldig dårlig når man først har skrevet under..da har man liksom godtatt at man har kjørt for fort.
så da gidder jeg ikke bruke mere tid på det, siden jeg antakelig kommer til å tape å få mere straff å bot! :twisted:

#211967  av BrennaRacing

Jeg mistet ikke lappen da, fikk bare en bot...Men det er nok som du sier uansett...Jeg spurte hvertfall politimannen om jeg kunne skrive under på stedet å så trekke det tilbake senere, men det gikk ikke...

Men syns uansett du har gjort no smart..Tror ikke no på at det er så lett som å bare stikke av å knuse ruta på bilen...Når man blir stoppet av politiet for noe man faktisk har gjort galt, så er det best å bare legge seg helt flat...

Er liksom ikke vits å skape en stor sak, bruke masse tid og penger for å prøve å komme unna noe som faktisk bare er din egen skyld :D

#211970  av celicagt4205nord

BrennaRacing skrev:Jeg mistet ikke lappen da, fikk bare en bot...Men det er nok som du sier uansett...Jeg spurte hvertfall politimannen om jeg kunne skrive under på stedet å så trekke det tilbake senere, men det gikk ikke...

Men syns uansett du har gjort no smart..Tror ikke no på at det er så lett som å bare stikke av å knuse ruta på bilen...Når man blir stoppet av politiet for noe man faktisk har gjort galt, så er det best å bare legge seg helt flat...

Er liksom ikke vits å skape en stor sak, bruke masse tid og penger for å prøve å komme unna noe som faktisk bare er din egen skyld :D
ja man må bare innse de faktiske forhold i slike saker..lovens lange er ikke bare å unnslippe hvis dem først har bestemt seg..får heller bare bruke en halv formue på en ny oppkjøring..

en gang knuste jeg å en kompis en GT4 88 mod i fylla...stakk av...meldte bilen stjelt å dro hjem til han over fjeller :lol: snuten kom 5 min etter...vi nekta å bli med til avhør å blodprøver da vi begge hadde sprøyteskrekk..der satt jeg i sofaen med blod i hele trynet å spilte grand turismo...men..vi hørte aldri noe mere fra dem å vi slapp unna med hele dritn!utrolig nok! :lol: :lol:

#211979  av sindrejl

gotta be careful what'your sayin'. Ellers blir man fort hengt ut her inne..

#211981  av jumbo

Den viktigste lærdommen er vel å ALDRI godta noe som helst på stedet dersom man aner noen som helst mulighet til å slippe av kroken enten helt eller delvis... Man brenner ikke broer ved å ikke vedta noe der og da uansett, man kan jo alltid velge å trekke seg frem mot en eventuell rettsak, men dersom man mener man har gode sjanser for å skli klar er det jo bare å la de kjøre saken så langt rettsvesenet lar de få lov til.

#211983  av celicagt4205nord

sindrejl skrev:gotta be careful what'your sayin'. Ellers blir man fort hengt ut her inne..
alle har vell gjort domme ting da de var 17 år..sikkert du også..å man lærer så lenge man lever, å slike ting har ikke jeg gjort i ettertid..selv om vi slapp unna frister det ikke til gjentakelse..man lurer værken døden eller snuten så mange ganger.

#211985  av celicagt4205nord

jumbo skrev:Den viktigste lærdommen er vel å ALDRI godta noe som helst på stedet dersom man aner noen som helst mulighet til å slippe av kroken enten helt eller delvis... Man brenner ikke broer ved å ikke vedta noe der og da uansett, man kan jo alltid velge å trekke seg frem mot en eventuell rettsak, men dersom man mener man har gode sjanser for å skli klar er det jo bare å la de kjøre saken så langt rettsvesenet lar de få lov til.
jeg ble ganske stresse å nærvøs av han up.betjenten..han sa skriver du ikke under her blir det værst for deg..så jeg så ingen annen utvei enn å skrive under..tenkte jeg kunne rådføre meg men folk som hadde peiling på området..men det var jo for sent når jeg allerede skrevet under...men som sagt over..men lærer så lenge man lever å jeg kommer ikke til å godta slike saker i framtiden...da jeg har en mistanke om at jeg har blitt ganske lurt å joksa av han betjenten som har beslaglagt 80 førerkort i år...det er forøvrig rekord i norge, ingen som har beslaglagt så mange som han..

#211990  av sindrejl

celicagt4205nord skrev:
sindrejl skrev:gotta be careful what'your sayin'. Ellers blir man fort hengt ut her inne..
alle har vell gjort domme ting da de var 17 år..sikkert du også..å man lærer så lenge man lever, å slike ting har ikke jeg gjort i ettertid..selv om vi slapp unna frister det ikke til gjentakelse..man lurer værken døden eller snuten så mange ganger.
jeg ja? helt klart :D

#211998  av kennethx

sindrejl skrev:
celicagt4205nord skrev:
få høre sindre? :lol:

#212002  av Skylar

Hvis folk ikkje kan få fortelle hva de har gjort osv, uansett hvor skadd du eller eg måtte synst det er, uten å bli hengt ut så synst eg det er utrolig dårlig gjort.

Da vender forumet nesen feile vegen spør du meg? :roll:

#212041  av sindrejl

Skylar skrev:
Hvis folk ikkje kan få fortelle hva de har gjort osv, uansett hvor skadd du eller eg måtte synst det er, uten å bli hengt ut så synst eg det er utrolig dårlig gjort.

Da vender forumet nesen feile vegen spør du meg? :roll:
litt imponert over at ingen har sutra over alt det gale han har gjort, mulig dem har ferie ;) er bare enkelt-personer her inne som er sånn serru :P

#212043  av sindrejl

kennethx skrev:
sindrejl skrev:
celicagt4205nord skrev:alle har vell gjort domme ting da de var 17 år..sikkert du også..å man lærer så lenge man lever, å slike ting har ikke jeg gjort i ettertid..selv om vi slapp unna frister det ikke til gjentakelse..man lurer værken døden eller snuten så mange ganger.
få høre sindre? :lol:
Nei de rundt-bålet-historiene tar vi på fylla på mo ;)

#212045  av toyota_mr2

da fyngrere de rart der dere bor for her går det an mem de er 4 kamerater som har truket de tilbake
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8