tror det blir en litt annen sak om det er snakk om å kjøre ned en unge eller noe... da stikker man jo ikke av!
tenker mer på om man kommer susende i 140 i 80 sona og purken står der, det er midt på natta og mørkt.. og du bare suser forbi... 0 trafikk og du vet at du har gode sjanser til å komme deg unna...
Jeg tenkte faktisk på det da jeg ble tatt.. Det stod 2 politifolk i grøfta og målte... så stod det en varebil (politibil) parkert 15 meter lenger borte...
Hadde jeg da hatt MR2en og bare BLÅST på, så hadde jeg vært ute av syne før de i det hele tatt hadde rukket å komme seg inn i bilen og starte den opp...
Varierer fra situasjon til situasjon det der.. Er jo folk som har klart å komme seg unna på den måten. Men finnes enda flere av de som har forsøkt, og feilet.
Skal absolutt ikke anmode noen om å forsøke noe slikt.. Men det kommer jo litt ann på da..
KJører man litt over slik at man risikerer 3 måneder uten lappen og 7500 i bot så har man jo ikke så mye å tape..
men om man risikerer ubetinget fengsel og årevis uten lappen om man stopper, så er det kanskje verd å vurdere å ikke stoppe...
bare tenker høyt her..