TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gatebiltreff i Haugesund

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#20927  av erling

MR2turbo skrev: Skal prøve på det.. Må jeg gi beskjed i forveien?
Trenger ikke det. Jeg stiller uansett med bøtta og ekstra kopp jeg, så kan vi se. :D

Vet ikke om du har nr mitt fra før jeg, men det er 909 74 386, om det skulle være nødvendig. :)
MR2turbo skrev: Forresten, Fet avatar for en som deg :mrgreen:
Den EIER.. :mrgreen:

#21016  av Alexander G

Blandt kjente her i Haugesund går Erling bare som Kaffe-tyrannen....

#21194  av erling

Alphonso skrev:Blandt kjente her i Haugesund går Erling bare som Kaffe-tyrannen....
Øyh! Trodde vi var ferdige med den der jeg.. :twisted: :mrgreen:

#21238  av MR2turbo

Har nummeret ditt, men nå har de begynnt med det HEL#¤#%¤ saltet på veiene her, så jeg har parkert bilen for vinteren.. :cry:

skulle fått tak i noen leiemordere til å skyte alle de som prøvde å strø salt på veiene.... Var helt tørr og fin vei her, men litt kaldt om natta... Men det fantes ikke glatt. :evil:

#21247  av chris

MR2turbo skrev:Har nummeret ditt, men nå har de begynnt med det HEL#¤#%¤ saltet på veiene her, så jeg har parkert bilen for vinteren.. :cry:

skulle fått tak i noen leiemordere til å skyte alle de som prøvde å strø salt på veiene.... Var helt tørr og fin vei her, men litt kaldt om natta... Men det fantes ikke glatt. :evil:
De har heldigvis ikke begynt å salte her oppe ennå. Men det er jo helt sykt å salte bare fordi det er litt småglatt midt på natta.. En gang så jeg kjørte saltemaskina på full guffe gjennom Trondheim sentrum.. midt på dagen, på knusktørr asfalt.. hva er vitsen? :? :evil:

#21258  av MRQuoc

MR2turbo skrev:Har nummeret ditt, men nå har de begynnt med det HEL#¤#%¤ saltet på veiene her, så jeg har parkert bilen for vinteren.. :cry:

du vet jo at jeg trenger penger ... . :roll: :twisted:

#21261  av MR2turbo

chris skrev:De har heldigvis ikke begynt å salte her oppe ennå. Men det er jo helt sykt å salte bare fordi det er litt småglatt midt på natta.. En gang så jeg kjørte saltemaskina på full guffe gjennom Trondheim sentrum.. midt på dagen, på knusktørr asfalt.. hva er vitsen? :? :evil:
Har sett de her og, på formiddagen, over 10grader, sol og tørre veier :evil:
Fint at dere fortsatt kan kjøre da :)

#21262  av chris

MR2turbo skrev:
chris skrev:De har heldigvis ikke begynt å salte her oppe ennå. Men det er jo helt sykt å salte bare fordi det er litt småglatt midt på natta.. En gang så jeg kjørte saltemaskina på full guffe gjennom Trondheim sentrum.. midt på dagen, på knusktørr asfalt.. hva er vitsen? :? :evil:
Har sett de her og, på formiddagen, over 10grader, sol og tørre veier :evil:
Fint at dere fortsatt kan kjøre da :)
Hehe. jeg fortsetter nok å kjøre uansett jeg, for jeg har bare en bil :?

#21326  av erling

Usj.. Salt er no mannskit.. :? De har en tendens til å hente opp halve nordsjøen her rundt og, om de kjenner litt frostrøyk. Ganske fjollete egentlig. :(

Da får vi ta kaffien en annen gang heller. :)