TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Godkjenning GTI ---> turbo SW20

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #212446  av MR2turbo

Jeg har "annonsert" at jeg skal gå mølla med å få opparbeida papirer på ombygging av mr2 fra 156hk til 204hk turbo, og vil gjerne, samt har vært i dialog med biltilsynet. Har og laga endel utkast til en pakke, men på grunn av at jeg har hatt mye å gjøre (mange ombygginer, husoppussing, overtid på jobb, og at jeg skal bli pappa :D), så går det så mye tid at jeg nesten ikke har tid til å sove engang. Så selv om jeg har veldig lyst, må jeg desverre
beklage og si at jeg ikke ser hvordan jeg skal få tid til å følge opp dette,

Håper noen kan få det gjennom verfall sånn at det kan hjelpe de andre i samme situasjon..

Markus

#212462  av jumbo

Det er mye som skjer på mange fronter virker det som, så en løsning ender nok med.

Har for min egen del en avtale med toyparts som jeg satser på at går greit, men er uansett flere andre som jobber med å skaffe til veie en litt mer "public" dokumentpakke.

Det de fleste nok uansett får en utfordring med, etter at generell dokumentasjon er tilgjengelig, er å dokumentere at hver enkelt individuell bil faktisk har de komponentene man har dokumentasjon på. Er i all hovedsak derfor jeg bruker toyparts, selve dokumentasjonen på bruk av 3S-GTE i en NA bil er nok en langt enklere affære.

btw, tror jeg har gjort det før men i alle fall: Gratulerer som blivende pappa :mrgreen:

Ikke noe mer lange kvelder i verkstedet DA nei! :lol:

#212464  av Larsen

jumbo skrev:Det er mye som skjer på mange fronter virker det som, så en løsning ender nok med.

Har for min egen del en avtale med toyparts som jeg satser på at går greit, men er uansett flere andre som jobber med å skaffe til veie en litt mer "public" dokumentpakke.

Det de fleste nok uansett får en utfordring med, etter at generell dokumentasjon er tilgjengelig, er å dokumentere at hver enkelt individuell bil faktisk har de komponentene man har dokumentasjon på. Er i all hovedsak derfor jeg bruker toyparts, selve dokumentasjonen på bruk av 3S-GTE i en NA bil er nok en langt enklere affære.

btw, tror jeg har gjort det før men i alle fall: Gratulerer som blivende pappa :mrgreen:

Ikke noe mer lange kvelder i verkstedet DA nei! :lol:
Det er kanskje noe vi som jobber med det nå bør ta tak i. Ettersom de fleste ikke har et verksted som kan dokumenter hva som er byttet. Ettersom motoren min ble byttet på et Toyota verksted så er det en av tingene jeg jobber med. Så langt har de ikke vært villig til å skrive ut en attest, men skal prøve litt til.