TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kjøpt meg tomt :-)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #212573  av arctic_celi

Jon Are skrev:NÃ¥h.... Ikke overbevist jeg nei. :lol: men men...
Skal du flytte du nå da?
Er opprinnelig trønder jeg ;)
Så det er egentlig nå jeg er på villspor :D

Blir ikke flytting med det første nei, ser det på som en investering og en mulighet å komme seg inn på boligmarkedet.
Så får man se... må vel bygge hus på tomten etter hvert :)

Har planer om å bli "sikkelig/ekte" forsvarsmann... og ja.. forsvarsfolk må jo flytte på seg heletiden.
Så..... kan jo være greit å ha noe som er "sitt" når man driver å flytter rundt omkring.

Det er hvertfall slik jeg tenker :)

#212594  av Stiansen

Gratulerer :D

#212623  av Jon Are

Oki.
Har glemt å si gratulerer ja. :oops: GRATULERE.. :D

#212644  av elino

arctic_celi skrev:
elino skrev:Gratulerer :D

Forslag nr 2...stort hus og stor garasje :lol: .....mindre hagearbeid/snørydding :wink:
Hehehe... ja ikke sant?!??!
LÃ¥ner du meg penger du da elino? :-)
Hehe...du må nok få noen andre til å hjelpe deg med den biten, har nok med det jeg betaler på her tror jeg :wink:

#212671  av arctic_celi

Tusen takk for alle gratulasjoner ;)

#212674  av Rømmling

som du sa riktig eller feil side av trondheim
nor har jo flyplass ja men hvor posetivt er det da. var i stjørdal forje uke og der har man fly støy og bom veger
men det er altid øynene som ser det det.
bor man i sør så liker man som oftest det bedre hehe

som forslagene på stort hus og stor garasje vis det ikke er så mye penger igjen til garasjen så bygg den så det er lett å utvide.

#212701  av arctic_celi

Rømmling skrev:som du sa riktig eller feil side av trondheim
nor har jo flyplass ja men hvor posetivt er det da. var i stjørdal forje uke og der har man fly støy og bom veger
men det er altid øynene som ser det det.
bor man i sør så liker man som oftest det bedre hehe

som forslagene på stort hus og stor garasje vis det ikke er så mye penger igjen til garasjen så bygg den så det er lett å utvide.
Jepp, smaken er som baken.
Men det flystøyet du snakker om merker man heller lite til hvis man ikke bor rett ved stripa.
Der jeg har fått tomt er det ingenting.

Men bomringer har vi :( går ann å kjøre gratis på gamle veien da... men da går det ikke fult så fort gitt.

Angående den garasjen: Hvordan bygger man en garasje som er lett å bygge ut??
Har du noen forslag kanskje? :)

Tar imot alle gode tips!!! Både på hus og garasje :D