TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#212629  av elino

Skvatt litt i dag :shock:

Kjørte hjemover i 17 tiden... rett etter en sving i en 60 sone smalt det plutselig i passasjersiden på bilen WTF??? tenkte jeg (Ingen gatelys på stedet). I bakspeilet så jeg et jæ#¤# tre som lå ut i veien. Var nok et resultat av mye regn og vind den siste tiden. Hjemme i garasjen kunne jeg puste lettet ut da det ser ut til at det er speilet som tok støtet, med kun noen riper. Bilen er møkkete og det er dårlig lys der jeg står, så jeg må nok ta en vask i morgen med en ekstra kikk :roll:

Rigte politiet som igjen ringte brannvesnet, så de fikk fjernet treet. Han tok regnr på bilen min i tilfelle det ble en forsikringssak.

Så se opp for trær i vegen folkens :? :D

#212659  av celicat23

sleeper skrev:du kommer til og dra på deg et hjertainfarkt snart.. er jo stressa og grinete hele tiden jo?? :lol: :lol: :lol: :lol:

trur du må få deg en bil du kan stelle litt med igjen snart jeg... :wink:
At jeg er stressa og grinete hele tiden har med jobben å gjøre. Er daglig, året rundt, ansvarlig for sensitive varer til en verdi av mellom 10-15 millioner kroner blir tatt i mot og behandlet korrekt. Hver forbanna dag. Og må passe på at rundt 20 stk gjør jobben sin samtidig.

Og hvis du tror jeg får mye betalt med en sånn jobb, eller har maaaasse folk så det alltid går som smurt - DA tar du feil da.

Jobb... GRRRRRR!!!!!!!!!

Så jeg trenger å komme hjem til en virkende x-box, så jeg kan løpe rundt i gears of war og sage folk i 2 mens jeg ser for meg hvem det kan være.

Får gå på elkjøp og kjøpe en ny 360, bytte ut den i esken med min gamle defekte (den virker i noen minutter så henger den seg konstant) og levere den tilbake på 30 dagers retur retten. Rimelig mye kjappere enn å sende inn den gamle på reperasjon. Vente i flere uker på 'boxen? No way!

En ny bil ja... Tanken har slått meg :) Men det blir ikke mulig på noen behagelig økonomisk måte å rive igang ett prosjekt igjen før sommeren 2008 :-/ Såklart, gir jeg faen i at det skal være så økonomisk behagelig så kan jeg gå kjøpe meg en ST205 akkurat nå men... Savner ikke dagene med å telle hver krone bare fordi jeg har lyst på en eller annen karbon bit, eller vet at forsikringa kommer. Så skal prøve å spare 1år til før jeg vurderer seriøst noe.

På en annen side... Sommeren som kommer nå blir i tilfelle første sommeren på 9-10år hvor jeg ikke har en bil å pusle med. Vet ikke om jeg takler det.

#212677  av Andreazz

Ny jobb da kanskje? Er marked for det i disse dager..

#212683  av celicat23

Andreazz skrev:Ny jobb da kanskje? Er marked for det i disse dager..
Er for dum & lat til å gjøre noe seriøst ut av det.

#212692  av celicat23

Woooohey, nå vet jeg hvor alle invandrere i sverige som ikke vil lære seg språket har fått jobb: microsoft kundeservice for x-box 360. Jesus fucking christ....

[Sitte i telefonkø med cheesy heismusikk i 27 minutter]

Hallå? Do har kommit åt xbox koundserviss. Mitt navn ær [si 15 tilfeldige bokstaver i alfabetet og legg inn noen tilfeldig hoste&spytte lyder] Kan jag hjelpa dej?

[Forklarer problemet]

Okej... [laaaang pause] Har do provat [lang rekke med idiotiske ting som ikke virker].

JA.

Okej... [pause] Da måste den karnscha reppareras?

UUuuuhm [sjokkert over intelligensen i andre enden]. Ja?

Har do ditt seriell nummer?

Nei, jeg sitter på jobb [ønsker microsoft en smertfull død]

Okej, da kan jag inte hjelpa dej.

[Legger på, banner, og kaster en kulepenn igjennom lokalet her langt nok til å kvalifisere til en eller annen OL gren]

Går å kjøper meg en ny en i dag. Orker ikke mer frusterasjon på en fredag. Så får jeg klekke ut en ond plan for den gamle boxen. Nyttårsaften og tilhørende rakett salg nærmer seg jo....

#212695  av Kilgallon

I dag starter prosjektet:
-Oppussing av kjellerstua :D

Planen er å bygge om kjellerstua til en Pub :wink:
Skal bygge bar, anskaffe biljardbord, male vegger og panel, kanskje legge nytt gulv.
Bord, stoler, TV benk og sofa skal ut.

#212823  av arctic_celi

Ja... det er noe seriøst galt med Norge:
http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/12/15/486191.html

Se helt neders på siden:
Det har medført bøter på mellom 2000 og 6000 kroner.

- Hvis vi ikke skulle gripe inn ville vi få anarkistiske tilstander. Vi kan ikke stå med hendene i lommen å se kjeltringene bære ting ut. Lar vi lommetyvene gå, så rammer dette flere uskyldige og svake i samfunnet, skriver Saxegaard.
SÃ¥ med andre ord:
Folk som livnærer seg av å ta penger fra forhodsvis hardtarbeidende lovlydige mennesker får kun bøter på 2000kr til 6000kr?!?!?
Er det sykt eller er det sykt når man tenker på at hvis du kjører 7km/t for fort så får du nesten 2000kr i bot!!?!

Eeeehhhh???? altså... eeeeee..... hva sier man til noe slikt da?

#212875  av RedCelica

Man sier det til politiet, spør om de kan begynne å få orden på systemet !

Er så jævla mange her inne som sitter og klager på politiet, fy faen.. Gå å klag TIL politiet.. Har dere gode argumenter kan vel noe gjøres.. Hvis ikke har dere ikke tapt noe.. Damn.

#212887  av celicat23

RedCelica skrev:Man sier det til politiet, spør om de kan begynne å få orden på systemet !

Har dere gode argumenter kan vel noe gjøres..
Hyggelig å lese at noen fortsatt ikke har hatt noe spesiell erfaring med politiet så de lever i drømmeland.

#212888  av Helmer

RedCelica skrev:Man sier det til politiet, spør om de kan begynne å få orden på systemet !

Er så jævla mange her inne som sitter og klager på politiet, fy faen.. Gå å klag TIL politiet.. Har dere gode argumenter kan vel noe gjøres.. Hvis ikke har dere ikke tapt noe.. Damn.
Trur du det er politiet som lager lovene og bøtesatsene du eller??

#212891  av RedCelica

celicat23 - Hjelper ikke å sitte her å klage ihvertfall, eller hva ?

Helmer - Neida. Men politet har mer makt, mer innflytelse.

#212895  av arctic_celi

RedCelica skrev:celicat23 - Hjelper ikke å sitte her å klage ihvertfall, eller hva ?

Finnes faktisk politi som er helt enig med oss som sitter å klager her.
Men det hjelper svært lite... det er politikerene man må overbevise.

SÃ¥: noen som er kompis med statsministeren? :roll:

(fine jule smilies forresten ;) )

#212897  av RedCelica

:D :) :( :o :lol: :cry: :wink: :roll:

Jepp, ganske flotte ! :twisted:

#212899  av Kilgallon

arctic_celi skrev:
RedCelica skrev:celicat23 - Hjelper ikke å sitte her å klage ihvertfall, eller hva ?

Finnes faktisk politi som er helt enig med oss som sitter å klager her.
Men det hjelper svært lite... det er politikerene man må overbevise.

SÃ¥: noen som er kompis med statsministeren? :roll:

(fine jule smilies forresten ;) )
Kan vi ikke bare få noen til å banke litt vett inn i hodet på han da???

#212904  av arctic_celi

Kilgallon skrev:Kan vi ikke bare få noen til å banke litt vett inn i hodet på han da???
Banke selveste statsministeren i hodet er vel heller mindre lurt.
Kanskje vi burde alle sammen drive å stjele lommebøker som noen ravner... og banke tilfeldige på gaten for morro?
Synes det er mye bedre ide!! Sikkelig opprør :D

Hvis mange nok gjør det så blir det nok endringer på bøtene skal du se!
Det er jo det som er problemet... det er forlite folk som gjør det...
og for mange som kjører for fort.

Vi kan jo bare rett og slett gi oss å bare endre på de ti bud:
7.Du skal ikke stjele og endre det til Du skal ikke kjøre for fort!

Kjempe ide!! Det vil nok politikerene gå for... :roll:
  • 1
  • 261
  • 262
  • 263
  • 264
  • 265
  • 1175